Du menar att du köpt en bil och endast kört 5 mil på över två veckor? Illa!
mvh
Bilen är avställd så jag provkörde bara och körde sedan hem bilen med grönskylt. Nu ska den stå avställd ett år eftersom jag inte har körkort. Och självklart skulle jag kört 25 mil dagen jag köpte den om jag fått låna den gröna skylten lite längre :p
50000 mil alldeles snart men det börjar kännas också och alla slitdelar blir rätt dyrt att åtgärda så det blir troligen en likadan Merca fast fräschare nästa gång.
köpte du bilen idag eller? hehe alltid när jag köper en ny bil är jag ute o kör iaf 20 mil samma dag . måste ju känna på bilen
Vad onödigt. Jag åkte hem från bilfirman med min. sen stod den hemma och 2 dagar senare åkte jag och tankade och hämtade en pizza samtidigt för att inte behöva åka 2ggr.
Var ut och satt i den och spelade lite på stereon och kollade knappar och reglage men varför åka bara för att åka
Senare den veckan gjorde jag faktiskt en sån tur men på strax under milen.
Åkte inte mer än 5 mil på 2 veckor heller med min. sen vart det lite långresor...
Men inget i "onödan"
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
tidigare nästan 10 mil om dagen... långt till jobbet när man bodde utan för kalix ... Men eftersom det är så "korta" avstånd här uppe så har jag nog kört ett par tusen mil sen jul minst..