Jag kommer oxå. För er som kör Volkswagen så e de träff lite tidare på dagen på skummeslövsstrand. Så vi kommer ett gäng VW bilar upp till Halmstad efter att vi e klara i skummeslöv!
Event/shopansvarig på VWPC.SE Volkswagen Passat Club - Das Club VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
Jag kommer oxå. För er som kör Volkswagen så e de träff lite tidare på dagen på skummeslövsstrand. Så vi kommer ett gäng VW bilar upp till Halmstad efter att vi e klara i skummeslöv!
Finns trådar på vissa VW forum men här kommer en länk till Passat Klubbens träff tråd. Som de ser ut just nu e vi 15-20 bilar men de e ju en månad kvar så fler kommer säkert att hoppa på.
Vi får bestämma en samlingsplats som vi kan mötas på innan vi kör dit, så kan alla som vill samköra komma dit. Typ citygross är ju kanske inte helt fel