Galnt skrev:Ja det får vi hoppas, då kommer de bli extra roligt den här gången
Krist skrev:Galnt skrev:Ja det får vi hoppas, då kommer de bli extra roligt den här gången Har du hunnit kolla upp där ja föreslog? Annars finns ett rätt stort arbetsområde med stora möjligheter på höger sida av vägen
MissM skrev:Kanske tittar förbi med Rx-8n
nicke8 skrev:ser ut som jag kommer förbi nu har juh aldrig vart på era träffar så nån måste bli den första för mig
Galnt skrev:nicke8 skrev:ser ut som jag kommer förbi nu har juh aldrig vart på era träffar så nån måste bli den första för mig Självklart ska du komma! Du har ju redan missat 3 st
MissM skrev:nicke8 skrev:ser ut som jag kommer förbi nu har juh aldrig vart på era träffar så nån måste bli den första för mig Trevligt med en till från Nyköping!
evilaudio skrev:får se om ja hinner dyka förbi en stund. dock blir de nog inte mycke spela eftersom jag "måste" ha 240v till bilen.
Galnt skrev:Ser ut som att det blir bra väder på lördag! Kommer bli en riktigt trevlig kväll då!
Thunis skrev:Trevligt att ni kommer ända från Nyköping för våran träff! Känner sig hedrad hoppas vi kan bjuda på det bästa