4314
Sök

Efterlysning! Toyota Supra Mkiii Stulen Inatt!!! [FUNNEN!, se sida 8]

362 Inlägg
24 augusti 2006
SWK skrev:
Ingen lazerblå Supra kommer inte rulla obemärkt genom Västerås!

Lycka till! Lider med dig... En så gammal bil lär väl inte få en rättvis bedömning av försäkringsbolaget om dom bara går enligt dom förbannade listorna. Allt extra lull lull räknas ju tyvärr inte med...

De där känner ja igen, Mitt dåvarande försäkringsbolag blåste mej på 25´ när min Supra stals... sad

Toker
491 Inlägg
25 augusti 2006
Trådstartare
tyvärr inget nytt..  Men nu kan den inte åka förbi nån obemärkt så mycket folk som är engagerad..
Funderar på att glida runt i min andra bil nästa helg och spana efter den..
Men får se...

Som sagt tidigare..  Ett enormt stort tack till alla ni som ställer upp och håller ett extra öga!!

Mvh, Tobbe

Toker Jr 081102

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
25 augusti 2006
Det är svårt att inte bli sedd i den där bilen, jag ska hålla utkik efter den när jag är ute och glider här på södra sidan. Ser jag den kommer jag köra efter tills polisen kommer, thats it. Stannar han och leker tuff kör jag över jäveln alltså, det är fan värt eventuella lackskador på huven pga krossat huvud alltså. Är så trött på folk som inte kan låta ens prylar vara ifred alltså!

Toker
491 Inlägg
25 augusti 2006
Trådstartare
FL3JM skrev:
Det är svårt att inte bli sedd i den där bilen, jag ska hålla utkik efter den när jag är ute och glider här på södra sidan. Ser jag den kommer jag köra efter tills polisen kommer, thats it. Stannar han och leker tuff kör jag över jäveln alltså, det är fan värt eventuella lackskador på huven pga krossat huvud alltså. Är så trött på folk som inte kan låta ens prylar vara ifred alltså!

Tackar och bockar för all support..   Ring Polisen Och Ring mig..   Finns där så snabbt jag kan, har ett och annat jag vill säga personen ifråga....

Mvh Tobbe

Toker Jr 081102

Nknn
25 augusti 2006
FL3JM skrev:

Haha, han lär ju bli ganska orolig också när han ser din front i backspegeln. Skulle då jag blivit.

Toker
491 Inlägg
25 augusti 2006
Trådstartare
BILEN FUNNEN!!

Äntligen!!!

Polisen ringde nyss och meddela att dom hitta bilen.

Hittade Bilen parkerad i Sthlm
Upplands Bro
Brunna
Trombonstigen/Melofonstigen

Med brytet Lås och Tändlås...
Ingen förare elr. dylikt var i närheten men 2 st. mc hjälmar låg i.

Så nu ska bilen bedömmas om den är reperationsduglig elr. inte och bärgas till skadeverkstad..

Men tråkigt att dom inte fick tag i den som körde, tycker att polisen kunde ha haft lite span under dagen så kanske det hade resulterat i något större..

Nu återstår och se vilket skick bilen är i och om det känns bra att få tillbaka den, tanke på att någon annan suttit och kört den ett tag nu...

Vill tacka alla som har haft sina ögon och öron öppna åt mig!

// Toker

Toker Jr 081102

BMW Power
2 362 Inlägg
25 augusti 2006
Supratok skrev:
BILEN FUNNEN!!

Äntligen!!!

Polisen ringde nyss och meddela att dom hitta bilen.

Hittade Bilen parkerad i Sthlm
Upplands Bro
Brunna
Trombonstigen/Melofonstigen

Med brytet Lås och Tändlås...
Ingen förare elr. dylikt var i närheten men 2 st. mc hjälmar låg i.

Så nu ska bilen bedömmas om den är reperationsduglig elr. inte och bärgas till skadeverkstad..

Men tråkigt att dom inte fick tag i den som körde, tycker att polisen kunde ha haft lite span under dagen så kanske det hade resulterat i något större..

Nu återstår och se vilket skick bilen är i och om det känns bra att få tillbaka den, tanke på att någon annan suttit och kört den ett tag nu...

Vill tacka alla som har haft sina ögon och öron öppna åt mig!

// Toker

Skönt att du kan andas ut igen lite! smile bra att dom hittade den.. men som du sa, skulle nog varit bättre om dom väntade lite och såg om någon satt sig i bilen efter kanske, då skulle dom få bort ett till nötskall från gatorna.. Kan förstå det där med att någon annan har suttit i bilen, om någon hade snott min och sedan om jag hade fått tillbaka den så tror jag inte att det skulle ha känt så rätt hmm men det märker man väl den dagen något man äger själv blir snott..

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

353 Inlägg
25 augusti 2006
gött att den är funnen nu iallafall..

Enjoy....

1 105 Inlägg
25 augusti 2006
Fint att den hittades, hoppas på att den är hel nu bara!

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

Toker
491 Inlägg
25 augusti 2006
Trådstartare
Idag var jag och titta in bilen...

Skulle aldrig ha gjort det.
För det första så har bilen troligen använts för att stjäla motorcyklar och bilar och för att göra inbrott... Bagagen var proppad med verktyg för sådant...
Och polisen tog en hel del saker som är på teknisk undersökning nu..

Nu till det ännu sämra att det verkar nästan som dom bott i bilen..  Ätit (conrflakes paket öppet och cornflakes i bilen, matportioner, gafflar), sovit (skitiga kläder och kalsonger), rökt som fan (brännmärken och aska i hela bilen).

¤ Förstört en del av inredningen...

¤ S-AFCII har dom haft sönder så den
Funkar inte och bilen går som skit.

¤ Kört sönder Avgassytem

¤ En del skador utvändigt (läpp, förstört lås på bagage, nåt märke på framskärm, en del bulor)

¤ Kopplingen var inte helt ok

¤ Sedan har dom troligen hällt i fel olja i bilen och kört med den..

Dessutom har dom stoppat i bilstereo själva i den... Hur dum får man vara ?

Kommer ltie bilder här..   

http://www.gavle.to/~slimvic/junk.jpg
http://www.gavle.to/~slimvic/start.jpg
Senast redigerat av Supratok (25 augusti 2006)

Toker Jr 081102

Toker
491 Inlägg
25 augusti 2006
Trådstartare
Som det känns nu så kommer bilen ev. säljas om jag får tillbaka den...
Får se hur det känns när jag får tillbaka bilen.
Jag vet att det kommer inte kännas bra att sättas sig i den igen..

Så om det är nån som är intresserad så kan ni hojta till...

Bilen kommer lämnas i toppskick isf.

Mvh, en arg+förbannad+besviken Tobbe..

Toker Jr 081102

2 652 Inlägg
25 augusti 2006
vilka jävla as . förr eller senare kommer dom åka dit o förhoppningsvis bli rejält r¤vknu""ade i finkan .

2 652 Inlägg
25 augusti 2006
så du vet inte om bilen kommer lösas in än?

41 Inlägg
25 augusti 2006
Bara sälja bilen, brukar inte vara kul att köra med dom efter att några puckon misshandlat och grejat med dom. Sålde min direkt när jag fick tillbaka den, kändes jäkligt olustigt att köra den efteråt... Sälj och köp en ny! "Varningens finger till alla: Visa för fan inte reg nr på bilderna!!! alltid några kåta biltjuvar på jakt. Bara att kolla på vägverket var bilarna finns och vem äger... som bäddat för ligisterna!!!!!!

2 652 Inlägg
25 augusti 2006
bra idee,. idioter finns överallt

terazzi
25 augusti 2006
FY FAN VAD LACK MAN BLIR PÅ SÅNT HÄR ALLTSÅ!!!!
Men bra att du fick tillbaka bilen..

Men att
1. sno bilen
2. paja den mer :S
3. jävla nötter, hoppas fan dem tar fast dem jäävla asen..

Undrar vad fan vissa tänker med egentligen!!

Supror som är såå fina, din va ju verkligen one of a kind med!!
Hoppas att allt löser sig för dig iaf.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 augusti 2006
asså det är ju skumt som fan.... vem fan börjar dekal trim och motnera stereo i en snodd bil? :S är dom helt jävla **** i **** **** ?  sen tycker jag du ska kontakt supras och fråga om dom vet nått om bilen eller nått..

Bmw osv..

Toker
491 Inlägg
25 augusti 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
sen tycker jag du ska kontakt supras och fråga om dom vet nått om bilen eller nått..

Already taken care of...

MVh, Toker

Toker Jr 081102

343 Inlägg
25 augusti 2006
Fan vad man lider med dig..Vilka puckon poliserna var som inte spana under dagen.. Nog fan är det väll värt att spana en dag om man kan sätta någon i finkan.. Man kan nästan tro att poliserna vill att dom ska gå fria..

Om du beslutar dig för att sälja den så hoppas jag att du hittar en bil som du kan ge lika mycke kärlek och inte tappar intresse för "bilkulturen".

2 652 Inlägg
25 augusti 2006
polisen i sverige suger ganska hårt . om vi inte räknar med alla som åker dit för 5-10km\hj för fortkörning .

dom så kallade brottslingarna .

Sök