Sådärja, nu har jag varit ute i solen och plockat av framskärmen och sidokjolarna.
Har inte så mycket att skriva nu, utan jag lägger in en drös bilder istället! Nu kommer den bli ståendes till någon plåtslagare sätter händerna i den, får hoppas att det inte dröjer alltför länge innan någon har tid!
Fint med stretch på 275or fälgen är 18x10"
Vindrutetorkarna och plasten åkte också bort.
Sprickan i min vindruta
Och detta är varför jag letar efter ett större garage, för nu är detta fullt av skit. Där är ju plats när bilen står ute, men inte när den står inne..
Sådär ser det ut tills vidare
Ha det gött!
Senast redigerat av kristoffersson (3 september 2011)
Var på Billarsson (Honda) i Trelleborg idag, vet inte om det gick bra eller dåligt om jag ska vara ärlig.
Dom visste inte om dom ville ta sig på det eller hur det skulle gå till. Men en snubbe ska komma hem till mig i veckan och titta på bilen/ta bilder. Sen ska dom göra en utvärdering om dom vill ta sig på det, och även en ungefärlig offert.
Så, jag håller tummarna! Om dom lämnar en offert, och när dom isåfall gjort det. Så ska jag leta vidare för att se hur mycket andra företag vill ta för det hela.
Nog för att det måste bli gjort, men att pröjsa för riktningen själv kommer svida i plånboken..
Fan va tungt, hoppas det löser sig åt dig. Kanske det blir billigare att köpa en "ny" kaross och flytta över allt från den krockade?
Det är faktiskt ett alternativ, dock så lär en kaross kosta betydligt mer än en riktning antar jag. Men jag är inte omöjlig, faktiskt. Vi får se hur det hela artar sig!
Riktigt tråkigt för dig, men gillar din inställning och kommer helt klart att följa denna tråd, lycka till med projektet:)
Får passa på att tacka för alla positiva kommentarer! Ger en ytterliggare motivation när folk tror på en och faktiskt tycker att man gör något bra! Så tack för det, kul att ni intresserar er av mitt projekt
Gillar människor som trotts motgångar kan hålla humöret uppe! Hade jag varit som dig nu så hade jag även sätt till att putsa på bilen medans du väntar på att andra ska göra sitt jobb, tex rosten som fanns innaför framskärmarna. Fixa med sådant småpill så kommer du se att tiden går snabbt
Gillar människor som trotts motgångar kan hålla humöret uppe! Hade jag varit som dig nu så hade jag även sätt till att putsa på bilen medans du väntar på att andra ska göra sitt jobb, tex rosten som fanns innaför framskärmarna. Fixa med sådant småpill så kommer du se att tiden går snabbt
Där är rätt mycket att pilla med om man bara vill, men eftersom jag inte får plats i mitt nuvarande garage så är det vad som står ivägen först, hehe
Lacken kommer att ses över, och jag kommer troligen lacka hela bilen till våren, därför tar jag allt sånt på samma gång! Där är en del plåtjobb som måste göras först under bilen.