Tack för fin träff som vanligt pojkar och flickor.
Lite tråkigt att man skrotade sin högerskärm bara. Uppföljning på det lilla raset kommer, ska inte kunna hända att en spindelled lossnar sådär. En viss reservdelsfirma ska få svara på det sen.
Tack för att det var så många som erbjöd sig hjälp, bärgare, garage, verktyg osv. Jag kör ju alltid med en liten verktygslåda med mig och av en händelse var hela hyls-satsen med , så det behövdes ju inte. Men det VÄRMER att ni frågade !
En nisse kom med sur kommentar om att flytta bilen bara, men det bortser vi ifrån. Svårt att göra när hjulet inte ens är på.
Ni fick lite show iaf. Man kanske ska börja i nått av racingstallen som snabbmekaniker.....
Hoppas det gick bra efter jag lommade hem också. Natti natti för nu.
Tack för en fin kväll, nu har vi helt plötsligt 2 trådar haha Men Wadde, hoppas du inte fick allt för mkt skador o att det åtgärdas! Du är nog snabbaste meken jag sett haha Lycka till!
P.S. ifall ngn undrar så skapades trådarna med typ knappt 1 min mellanrum, därför är dom 2 men ifall min tråd försvinner här är inlägget därifrån:
Hej alla glada! Börjar med att tacka alla för en grymt trevlig kväll, alla var trevliga o på bra humör! Vi uppskattar när allt flyter på utan tjafs o gnäll, så 5 poäng till er alla!
Får även önska Wadde lycka till med "grisen", hoppas du får ordning på den snarast!
Kul att många kom till återsamlingen, som ni fått höra där så KOMMER VI ATT KÖRA TRÄFFARNA ÅRET RUNT! Så ni behöver inte vara oroliga för vad som händer under den tråkiga halvåret som kommer, vi kommer göra den rolig tillsammans!
Ja jag kom hem i ett stycke som ni ser. Jag ska ta med delarna till firman som sålde imorgon och prata med dem.
Skadorna är väll begränsade tror jag, drivaxlar och allt i upphägningsväg är helt iaf, utom den stackar leden i sig som inte såg så fin ut.
Det tråkiga är att min högerskärm och kjol + innerskärm fick ordentligt med stryk av hjulet som kom farande. Hoppas på att jag kan få åtminstonde det fixat, för jag är inte så bra på att banka plåt. Mekaniska prylar är min grej.
Kul att det finns sug och intresse till en året-om grej juh. Jag är lätt på Avskyr vintern så det behövs ljuspunkter.
tack för en nice kväll:D hade fett kul:D hoppas ni bilar bakom mig inte fick bestående rök skader på era bilar:D mina hocky puckar är stenhård o smala 15år budget däck så hade inte mkt till fäste:D men men:D
Bra träff, var ju ett gäng bilar iaf trots sent på säsongen
Galnt skrev:
KOMMER VI ATT KÖRA TRÄFFARNA ÅRET RUNT! Så ni behöver inte vara oroliga för vad som händer under den tråkiga halvåret som kommer, vi kommer göra den rolig tillsammans!
Mvh
Härligt, jag köpte evo:n för att ha i vinter så jag kommer nog vara på plats!
Riktigt trevlig kväll. Väldigt kul att så många ställde upp i AVA! Riktigt oflyt för dig Johan, du som var tveksam på att köra i början. Hoppas du får ordning på kärran igen.
Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.
Vill tacka för en riktigt bra träff och "efterträff". Inga sura miner, bara trevligt folk.... kanon! Ska se om jag fick några bra bilder som kan läggas upp... i så fall kommer de under dagen.
Det man inte har i huvudet, får man ha någon annan stans.
Wadde, imponerande att du lyckades mecka med så mycket folk runt om dig, en annan hade varit lite nervös . Kul att vi hann köra en repa så jag fick se vad din kärra gick för i långt håll. Lycka till med bilen!
Tyckte det vart en lyckad kväll! Jag skulle bara köra 1 gång, men det blev nog så många att jag tappade räkning . Kul att det var så många bilar som ställde upp också och bra flyt var det under dagen!