3442
Sök

Hyrde en fotograf

Direktör
305 Inlägg
19 augusti 2006
Trådstartare
Kika in min bil, hyrde en fotograf och vart rätt härliga kort på min kärra smile

Speed limit are only for pussy

1 926 Inlägg
19 augusti 2006
jorå ! vart fina bilder ! fin bil btw. ! ha de bra

2 652 Inlägg
19 augusti 2006
nice

Direktör
305 Inlägg
19 augusti 2006
Trådstartare
Jag är hel lycklig över bilderna smile men lyckligast över allt och äga denna pärla....

Speed limit are only for pussy

8 156 Inlägg
19 augusti 2006
Snygga bilder!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 854 Inlägg
21 augusti 2006
Snygga bilder, riktigt snyggt med stenarna som bakgrund

1 453 Inlägg
21 augusti 2006
Det var väl fint....men hur kunde du byta bort din SAAB 9000 för den där?! yikes

397 Inlägg
21 augusti 2006
Ganska enkelt att byta bort saab mot volvo, hehe,

Hälsn, Gammal saab 900NGT ägare

FreddeK
21 augusti 2006
måste fråga vad det kostade...kolla in mina bilder....tagit själv helt gratis! obs riktigt fumlig med kameran också!

111 Inlägg
21 augusti 2006
Kostnaden beror ju på vem man hyr, men normalt riktpris för en session borde vara mellan 500-1200 Kr...
Fotar själv på beställning, ang hur bilderna blir så får jag referera till mina samt bryngel här på garaget.

Audi A4 1.8T - Black Pearl
Power is nothing without control
Bildator.se - Ultimate Styling - AleksPhoto

Brum säger bilen.
394 Inlägg
21 augusti 2006
Jag fotar gärna bestälning jag me smile Fan få betalt för att ha roligt kan de bli bättre? wink Undra vad en bra "per bild" kostanad skulle vara?

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

FreddeK
21 augusti 2006
Kan också fota för pengar men det skulle kännas dumt när man inte hållt på sålänge....Det måste ju bli bra om man ska ha hjärta för att ta betalt!

Rörpulare
1 453 Inlägg
21 augusti 2006
Tyvärr kan ja nog inte hålla de flesta här tycker faktis en fotograf borde kunnat trixa till de lite bättre..finns många exempel på icke utbildade fotografer som har fått in rikigt shyssta bilder men huvudsaken är att du e nöjd.. bilen dock inga fel på den:)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

111 Inlägg
21 augusti 2006
nissan 200sx skrev:
Tyvärr kan ja nog inte hålla de flesta här tycker faktis en fotograf borde kunnat trixa till de lite bättre..finns många exempel på icke utbildade fotografer som har fått in rikigt shyssta bilder men huvudsaken är att du e nöjd.. bilen dock inga fel på den:)

Hur bra en bild är avgörs endast av kunden...är kunden nöjd, har fotografen gjort ett bra jobb!
Vad som är en "snygg" eller "bra" bild är väldigt väldigt subjektivt...det är därför man tillsammans med kunden diskuterar fram vad HAN/HON vill ha ut av sessionen och hur hans syn på en bra bild är...

Rörpulare
1 453 Inlägg
21 augusti 2006
Dj_Aleks skrev:
nissan 200sx skrev:

Hur bra en bild är avgörs endast av kunden...är kunden nöjd, har fotografen gjort ett bra jobb!
Vad som är en "snygg" eller "bra" bild är väldigt väldigt subjektivt...det är därför man tillsammans med kunden diskuterar fram vad HAN/HON vill ha ut av sessionen och hur hans syn på en bra bild är...

Som ja sa huvudsaken är att du e nöjd......

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Artist
2 Inlägg
21 augusti 2006
Det tråkiga med att fotografera på uppdrag som jag gärna kallar det, är att kunden i princip aldrig ser någon skillnad på ett bra arbete och ett halvtaskigt arbete. Kunden snarare förväntar sig att du är klar snabbt, vilket gör att du tvingas sänka ribban en hel del. Det är inte roligt, om man är typen som bryr sig om sitt fotograferande.

Är därför jag lessnat en del på det. Foto gör man på fritiden.

111 Inlägg
21 augusti 2006
phil skrev:
Det tråkiga med att fotografera på uppdrag som jag gärna kallar det, är att kunden i princip aldrig ser någon skillnad på ett bra arbete och ett halvtaskigt arbete. Kunden snarare förväntar sig att du är klar snabbt, vilket gör att du tvingas sänka ribban en hel del. Det är inte roligt, om man är typen som bryr sig om sitt fotograferande.

Är därför jag lessnat en del på det. Foto gör man på fritiden.

Det här kan ja däremot hålla med om till fullo! big_smile

96 Inlägg
22 augusti 2006
jag ser inga bilder

vill du få din bil fotograferad?
kontakta mig!
www.GoliAthfoto.com

Sök