Går inte att stressa en konstnär , skämt o sido , just nu är det lite renoveringar hemma, fönsterna är klara, men nu är det lite pyssel invändigt, men jag har börjat plocka ner B16 och nästa steg är att beställa nya stötdämpare, bärarmar, momentstag och fångstband till bakvagnen, dom övriga delarna har jag liggande klara, så då ska bakvagnen monteras på plats.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 527 Inlägg
17 oktober 2013
Amazon_142_Duett skrev:
farbrorbozze skrev:
Ser5 ut som det händer saker iaf, det kommer det snart göra i mitt garage med, snart men inte än
Vad har du för ursäkt att lata dig? Haha
för många projekt samtidigt, men försöker få iväg dom på vinterförvaring imöra, sen lite fix med annat, så det blev nog november innan jag lyckas komma igång
Ser5 ut som det händer saker iaf, det kommer det snart göra i mitt garage med, snart men inte än
Vad har du för ursäkt att lata dig? Haha
för många projekt samtidigt, men försöker få iväg dom på vinterförvaring imöra, sen lite fix med annat, så det blev nog november innan jag lyckas komma igång
Låter bra!. NJaa det är ju inte så bra med för många projekt samtidigt. Man blir rent yr i bollen
100000 visningar förtjänar en mini uppdatering, har beställt nya stötdämpare, bärarmar, momentstag, mm till bakvagnen, (bussningar, fjädrar o lager har jag sedan tidigare) så ska jag montera ihop den under Jul ledigheten har jag tänkt.
100000 visningar förtjänar en mini uppdatering, har beställt nya stötdämpare, bärarmar, momentstag, mm till bakvagnen, (bussningar, fjädrar o lager har jag sedan tidigare) så ska jag montera ihop den under Jul ledigheten har jag tänkt.
Roligt att du har kommit igång igen. Är du klar med alla fönsterna nu?