Hade en del extra fälgar liggande med nästan helt nya vinterdäck på med farbrorbozzes hjälp (tackar) så fick jag ihop fyra rätt så fina fälgar, tanken med dom är breddning, har blästrat fälgarna och ska valsa till breddningen till veckan, tanken är 6 tum fram och 6 1/2 tum bak.
Blir kanon med breddade fälgar!! Gjorde likadant med en uppsättning äldre fälgarna på min 65:a Amazon, var ute efter lite amerikanskt hot rod-stuk så det blev baby moon kapslar på den!
Hur är kvalisorten på dessa guldbokstäver numera? När jag lackade om min Amazon i slutet av 90-talet var kvaliten urusel trots att jag valde från 4 olika kit!! Till slut valde jag att guldplätera med 24 karat äkta guld, då blev det bra! De syns ovan samt en på dålig närbild nedan:
Coolt Håkan, det där såg bra ut, jag tror också breddade plåtisar blir bra, frågan är om jag ska köra med eller utan vita däcksidor, låt höra vad ni tycker ?. Jag tycker bokstäverna ser helt ok ut, men man får väl se med tiden.
Coolt Håkan, det där såg bra ut, jag tror också breddade plåtisar blir bra, frågan är om jag ska köra med eller utan vita däcksidor, låt höra vad ni tycker ?. Jag tycker bokstäverna ser helt ok ut, men man får väl se med tiden.
Tack du! Med tanke på årsmodellen på din Amazon så måste du ju nästan köra med vita sidor!
Tack du! Med tanke på årsmodellen på din Amazon så måste du ju nästan köra med vita sidor!
Audi_S1Quattro skrev:
blir ju hur bra som helst det här! röstar på vita sidor
Bra, 2-0 till vita sidor så här långt, är väl själv också inne på den linjen.