Var inte nöjd med min förra lackering av fästena och inte passformen på bakluckan, tillverkade ett verktyg, så det gick lätt att få lös "torsionsstavarna" sen slipade jag ur hålen på fästena för större justeringsmöjlighet och lackade fästena, blev bättre men riktigt bra passform på luckan kommer jag nog inte att få, bråkade en del med den innan lack också.
Ja den gör inte saken bättre, luckan ligger nu i rätt nivå vid fästena men inte på mitten av luckan, där sticker den upp några mm. Kanske sätter sig listen lite allt eftersom.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 527 Inlägg
23 maj 2015
Carlén skrev:
farbrorbozze skrev:
inte så att det är tjock gummilist som spökar?
Ja den gör inte saken bättre, luckan ligger nu i rätt nivå vid fästena men inte på mitten av luckan, där sticker den upp några mm. Kanske sätter sig listen lite allt eftersom.
Smörj listen så den formar sig efter luckan kanske? var väl inte perfekt passform på nån amazon tyvärr.
Smörj listen så den formar sig efter luckan kanske? var väl inte perfekt passform på nån amazon tyvärr.
Tack, ska prova, nä där har du nog rätt, man ser inte många amazoner med perfekt passform på bagagelucka.