Bra jobbat Darkie! den blev grymmt fin mot va den va först! jag ska tänka ut lite förslag å ge dig, bara jag kommer på nått Du ska självklart ha på ett par sidokjolar om du har ett par?
MVH Simon
Ja, jag har ett par i garaget liggandes som jag köpt för 2 månader sen.. lägger upp bild på dem "provmonterade" imorgon!
Jag tycker faktiskt e34 är så pass snygg som den är så jag skulle slopa sidokjolarna. Dom är ofta så klumpiga till e34:an att den bara ser tung och säckig ut. Nerlackat och kanske en lite sportigare frontläpp (Typ M5 paket) tycker jag ger den cleanaste looken på dom. Och M ränder från vänster framskärm, över taket och ner på höger bakskärm vore riktigt coolt. Fast då kanske det cleana försvinner Men det är nått jag alltid gillat på vita BMW:n
Senast redigerat av Dirk Diggler (21 september 2006)
Jag tycker faktiskt e34 är så pass snygg som den är så jag skulle slopa sidokjolarna. Dom är ofta så klumpiga till e34:an att den bara ser tung och säckig ut. Nerlackat och kanske en lite sportigare frontläpp (Typ M5 paket) tycker jag ger den cleanaste looken på dom. Och M ränder från vänster framskärm, över taket och ner på höger bakskärm vore riktigt coolt. Fast då kanske det cleana försvinner Men det är nått jag alltid gillat på vita BMW:n
Ja, håller faktiskt med dej lite där! därför jag tvekar till det! men bilen är nerlackad bara lister och handtag jag inte brytt mej om, då jag tycker det blir för mycket vitt.. vill gärna ha nåt som bryter av! förstår inte riktigt hur du menar med ränderna men det är säkert coolt! men behåller den som den är! hehe! angående frontläppen så vill jag inte se ut som alla andras "wannabe M bmw" Men tack för råden ialf!
ska kolla lite hur det ser ut med kjolarna på och visa här, innan jag bestämmer mej! återkommer imorgon!