Nu har vi spikat ett datum för Årets Absolut SISTA Bilträff med TNM. Vi kommer alltså ha träffen på en lördag istället för en fredag då folk som kommer från t.ex Norrköping,västerås osv slipper stressa hit en fredag kväll.
Lite kort info inför träffen:
Plats: Ikea parkeringen i barkaby.
Tid:19.00.
Jag hoppas att detta blir ett grymt avslut för året med publikrekord så det skriker om det Så ni får jätte gärna Kopiera tråden och lägga upp på alla forum ni är medlemmar på så detta kan bli möjligt.
Vi arrangörer kommer att kora årets besökare från årets träffar, detta är mer en rolig grej för den personen utanför teamet, som ställt upp när det behövts, showat, bjudit på sig själv och synts till på ett eller annat sätt, samt dykt upp på i stort sett samtliga träffar! Ingen har kommit på tal så att spekulera på tråden blir onödigt
Keggan här på forumet kommer även spela lite skön musik under kvällen från sin lastbil.
Jag kommer uppdatera med mer information om träffen så småning om men skriv gärna upp er på listan och glöm inte sprida detta till ALLA ni känner! .
Slår vi besöks-rekordet vi hade under vårträffen tro? Det hoppas vi verkligen, välkomna allesammans till Stockholms närmaste träff. Förhoppningsvis får vi med oss folk från städer längre ifrån för detta event, hoppas på att det blir en BIGSLAM!!
vafan jag lär ju komma men gipset är inte borta än då!!!!! :@
Kom ändå ?
jag har ju tänkt o komma nu på fredag även om jag har ont, morfin ftw. och då kommer jag nog inte ha ont haha så det är lugna puckar..jobbigt med gips mest sådääärraaa
Kom ändå ?
jag har ju tänkt o komma nu på fredag även om jag har ont, morfin ftw. och då kommer jag nog inte ha ont haha så det är lugna puckar..jobbigt med gips mest sådääärraaa
Kom ändå ?