Andromeda skrev:
TBOC_Razor skrev:
ryttersson skrev:
Nej , det står att man erkänner förseelsen. körde 98 på 70-väg. Klarade körkortet med 3 kmh
rutin
Har jag bråttom någonstans brukar jag faktiskt lägga mig två KM/H under "bli-av-med-körkortet-hastighet"...
Kostar ju dock ändå 3600, och så bråttom har man väl aldrig till något att man hellre betalar det än kommer lite för sent, om inte frun ligger i baksätet och klämmer fram en unge
Har varit en jävla massa gånger in till akuten med ungarna, tror vi var på akuten tre gånger samma vecka en gång. Med olika ungar såklart
En annan gång (antagligen det fortaste jag kört) körde jag cirka 3,5 mil på tolv minuter men då var det inga två KM/H under
Men det jag menar är att böter är en sak men att få böter plus bli av med kortet är en helt annan då man inte kan ta sig till jobbet, kan inte storhandla osv och det kostar mycket mer än en bot på 3600kr.
Och nej, jag är ingen fartgalning som "har bråttom" överallt utan jag är som dom flesta, ligger oftast 10-15KM/H över gränsen men ibland tom under den.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P