Då är framskärmar, bakskärmar och läppen nedanför motorhuven lackade i Macadamia Metallic! Hann även med att lacka insidan av framluckan svart. Nu ska bara utsida av fram- och baklucka lackas Macadamia så är alla lösa delar färdiga, då ska karossen lackas! Sen kan jag äntligen börja plocka ihop den
Bilderna gör inte riktigt färgen rättvis. Den är alltså nästan svart i skugga, men glittrande guldbrun metallic i solljus.
Då är framskärmar, bakskärmar och läppen nedanför motorhuven lackade i Macadamia Metallic! Hann även med att lacka insidan av framluckan svart. Nu ska bara utsida av fram- och baklucka lackas Macadamia så är alla lösa delar färdiga, då ska karossen lackas! Sen kan jag äntligen börja plocka ihop den
Bilderna gör inte riktigt färgen rättvis. Den är alltså nästan svart i skugga, men glittrande guldbrun metallic i solljus.
Nej jag har inte lackat så länge, började lite smått med cross och cykel när jag var yngre men övat mer seriöst det senaste året, håller fortfarande på att lära mig, morfar (morfarsoren @ garaget) håller på att lära upp mig och hjälper till när det är svårt eller blir lite fel
Citat 1: -Om du vågar gasa fullgas, så har du inte trimmat tillräckligt!
Citat 2: -Har du inte döda flugor på sidorutorna, har du inte kört fort nog!
Citat 3: -När du kör så fort du kan och känner att du har kontroll, då kör du för sakta!
Följ Mitt Bubbla Projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265896 Slide in, Burn OUT!!