Tänkte kolla om det finns någon i närheten av örebro som kan tänka sig att låna ut sina strålkastare, så att man kan regbesikta bilen. Givetvis får du en liten ersättning som tack för hjälpen! Pm:a mig
Tänkte kolla om det finns någon i närheten av örebro som kan tänka sig att låna ut sina strålkastare, så att man kan regbesikta bilen. Givetvis får du en liten ersättning som tack för hjälpen! Pm:a mig
/PerraB
Eller så konverterar man lycktorna som sitter på:)
/PerraB
Du lär vara örebros fattigaste.
Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
Till allt folk som inte har fullt utvecklad hjärna som tror att jag ska köra utan lampor eller inte har råd!
Jag ska köpa nya lampor till våren, har bara inte lust att lägga ut 9000:- på 98:ans facelift lampor innan den ska ställas in i garaget för vinterns projekt!! Har annat att lägga pengarna just nu Supran inte 1:a prioritet!
mkiv77 skrev:
Eller så konverterar man lycktorna som sitter på:)
Är det svårt att konvertera dem eller är det som Stefan Varberg säger?
Stefan Varberg skrev:
Köp nya eller konvertera dom som sitter på. Det är bara att plocka isär så du kan vända avskärmningen i strålkastaren
Är det bara så enkelt?
Ni får gärna skriva hur ni gjort ni som konverterat lampor, har inte hittat det!