Low skrev:
Ja e24 ligger på min lista också! Dock ser inte jätte många av dem, då man är en automat nörd också

Jovisst, ska man ha en sådan glidare så måste man nästan köra automat

-
Läste lite på SFRO om att regbesa. ett "ombyggt fordon" då är gränsen 204hk per ton.
Svarten är registrerad i Sverige med en vikt på runt 1,8ton (verkar lite mycket för en 525:a?) vilket betyder att gränsen i mitt fall är ca. 367hk (1.8x204=367).
Men då behövs nya bromsar runt, funderar på M5 3,8:ans, när det gäller stötdämpare osv. så tror jag nog att BMWs orginal sport klarar sig bra (sachs?)
Är inte ute efter några större mängder (315hk eller 340hk) och knappast något som jag prioriterar utan
jag leker mest med tanken just nu..
Satsar på en kompressor (fundear Rotrex C30-84, centrifugal, men den är relativt billig och lätt hanterlig efter vad jag läst..)
Samt fräsch motor med ARP och vassar packningar, det ska enligt vad jag läst klara 0,5bar utan problem.
Sportluftfilter och avgas.
Sedan får man se vart man landar, E85 om det skulle behövas eller en 98mapp..
Men, det är bara min spekulationer och jag har knappast forskat så djupt..
Om någon har (eller känner någon som har) kompressormatat en M50B20/25 så skulle jag uppskatta om ni hörde av er

Edit: fixade grammatiken på nått ställe 