Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
menar ju inte att du har ett hemmabygge menade bara att man ska veta vad man ger sig in på.
aha, jag vet. är första bilbygget så man blir nog att lära sig av sina misstag! Får hoppas på det bästa.
Föresten en sak till, men det tror jag att du redan vet. Det kommer inte bli nån Rallybil. Typ VOC grupp H & E bil
mest för skojjs skull och kunna köra skiten ur alla andra på sjön! sen har det gått till överdrift med bygget! från början var det bara meningen att sätta på ASW 1-4 däcken och ut och riva lite, men det ena ledde till den andra! och ser ju vart vi hamnat SUCK hehehe
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
menar ju inte att du har ett hemmabygge menade bara att man ska veta vad man ger sig in på.
aha, jag vet. är första bilbygget så man blir nog att lära sig av sina misstag! Får hoppas på det bästa.
Föresten en sak till, men det tror jag att du redan vet. Det kommer inte bli nån Rallybil. Typ VOC grupp H & E bil
mest för skojjs skull och kunna köra skiten ur alla andra på sjön! sen har det gått till överdrift med bygget! från början var det bara meningen att sätta på ASW 1-4 däcken och ut och riva lite, men det ena ledde till den andra! och ser ju vart vi hamnat SUCK hehehe
så det ska vara förfan! KEEP IT COMING!
jajamensan!
De är ju inte bara å stoppa i en bur i en bil och svetsa hur som helst, för om man har gjort nå "hemmabygge" så kan de gå åt skogen om man tex voltar.. att buren ger vika åt nå håll. därför ska man ju följa reglerna..
Gör inte det heller.. följer en bur som sitter i en bil som tävlar på ganska hög nivå. men har ingen direkt karta på EXAKT hur det ska vara! men en likelse på ett ungfär, Den kommer vara starkare än en folkrace bur iallafall. och har sett hur dom ser ut! ser ut som att en knarkare har svetsat! fogarna ser ut som igelkottar! plattorna i golvet är en 0.8 plåtbit som är lika stor som en snusdosa! hejja! och dom voltar ju ganska så ofta men det håller endå! går inte lika fort! men tanken! och om nu mitt "hemmabygge" inte fungerar så lär det visa sej om jag skulle crasha! det är ju bara jag som skadas av det
sry om jag verkar vara fittig och uppkäftig, men är jäkligt trött! Puss hahaha
Då är det några konstiga fr-bilar du har sett. jag kör själv folkrace och har byggt många bilar och om du läser reglementet så åker vi med samma bågar som man gör i dom högre klasserna i rallycross med förstärkningsplattor som är 15x15 cm i 3mm plåt
jag har varit nykter i 6 månader, men endå så har jag ett kitt i verkstan så man kan supa sej både blind och döv om man känner för det!
The future has been cancelled due the lack of interest
Lekt med Fiat polski 126p idag! startade som vanligt på dirren! körde in den i verkstan och började bygga nytt avgassystem! då det gamla gick av när vi hoppade! den lät så illa innnan så jag vågade knappt köra inne på industrin ens,
tog en ljuddämp från en gammal saab v4 och gjorde om lite! blev ganska nöjd för när jag vred på nyckeln så trodde jag först den inte ens var igång för att jag hade hörselskydden på mej!
hahah så jäkla nice!
Lekt med Fiat polski 126p idag! startade som vanligt på dirren! körde in den i verkstan och började bygga nytt avgassystem! då det gamla gick av när vi hoppade! den lät så illa innnan så jag vågade knappt köra inne på industrin ens,
tog en ljuddämp från en gammal saab v4 och gjorde om lite! blev ganska nöjd för när jag vred på nyckeln så trodde jag först den inte ens var igång för att jag hade hörselskydden på mej!