Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
grymt projekt. önskar jag också kunde dra igång någon gång med mitt.. bara man hitta en fast jobb o ett bra garage ... kommer följa denna tråd! en volvo 960 Med T6 har jag alltid velat ha
Senast redigerat av Tryck_o_pys (29 januari 2012)
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
grymt projekt. önskar jag också kunde dra igång någon gång med mitt.. bara man hitta en fast jobb o ett bra garage ... kommer följa denna tråd!
Sant! men garage har jag redan! Roligt att du skriver här! tror jag ser dej kommentera alla klipp jag sett på garaget!
haha. Japp. klart man måste lämna en signatur efter sig. jag gör ju de med bilen, måste jag ju göra de på internet med
grymt projekt. önskar jag också kunde dra igång någon gång med mitt.. bara man hitta en fast jobb o ett bra garage ... kommer följa denna tråd!
Sant! men garage har jag redan! Roligt att du skriver här! tror jag ser dej kommentera alla klipp jag sett på garaget!
haha. Japp. klart man måste lämna en signatur efter sig. jag gör ju de med bilen, måste jag ju göra de på internet med
hahaha ja det har du fan rätt i! jag vill ha en t5a med drivning i rätt ände! sen ska det skrivas både efternamn och förnamn i svart text på asfalten! hehhe
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
hahaha ja det har du fan rätt i! jag vill ha en t5a med drivning i rätt ände! sen ska det skrivas både efternamn och förnamn i svart text på asfalten! hehhe
helt rätt. dock tycker jag de är så utkötat med T5... tycker hällre en T6 då, eller en D5 med effekt ökning på 800% haha. är ju en dröm . ja det vill jag se sen när bilen rullar för första gången hehe
var fan har ni skaffat corner ciggen på bilden med pengarna ?? jag minns när man rökte dem fy fan vad dem är saknade
Tror det var 2010 som Corner böt namn till Pall Mall!
exakt. dock finns corner kvar. men icke i sverige. googla på cigaretter så tror jag du kan beställa online!
En fråga bara, vem fan handlar med 250k kontant ? ^^
Ryssar gör det! han har handlat för nästan 1 mille engång! har aldrig hållt i så mycket kontanter förut! var fränt hehhhe
haha ryssar.. max 20k kontant när jag handlar, över det så blir det annat
aha, men den här ryssen äger nå skit stora företag i ryssland, Bland annat så skjussar han runt på rika människor på björnsafari, och bilarna som han kör med har min far renoverat! inte alla då. kan kolla om jag hittar hemsidan..
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått