Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
Nice!!! hur sätter man dit sådana igentligen? är väll inte bara klister märken ? för det ser inte ut som det ser ut som om dem vore lackade ju ialf as läckert!
Nice!!! hur sätter man dit sådana igentligen? är väll inte bara klister märken ? för det ser inte ut som det ser ut som om dem vore lackade ju ialf as läckert!
Använde vatten på dom största, är svårt att passa in dom annars, Sen tar man bara en gummiskrapa och drar på den så vattnet försvinner.
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
ja exakt, är less på skiten som sitter i nu! blir tredje motorbytet det här, blir aldrig nöjd! Är inte ute efter 300hk eller så. men jag vet när jag är nöjd!
ja exakt, är less på skiten som sitter i nu! blir tredje motorbytet det här, blir aldrig nöjd! Är inte ute efter 300hk eller så. men jag vet när jag är nöjd!
ska du ha mekansikt sprut å mycket laddtryck?
ne, för mycket ladd blir blir inge bra!