3865
Sök

Stöldsäkerhet, skruvar?

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
22 augusti 2006
Trådstartare
Låt säga att dom får upp min skuff utan att larmet skulle sjunga en sång, på vilket sätt skulle jag kunna fästa mina högtalare och slutsteg på säkraste möjliga sätt? självklart så ska dom sitta bra ochså! Jag kommer ihåg att datasalen till min grund skola hade en säkerhetslist till dörren vilket var fastskruvade med speciellt skruvar vilket gjorde det svårt att skruva upp dom fast inte ner dom, vad var det för skruvar och varthittar jag såna? Om sakarna ska monteras lös ska dom vara hela och fina så att limma fast dom är inte ett altarnativ smile

Låt ide'erna flöda!

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Supra MKIV TT
69 Inlägg
22 augusti 2006
skruva i dom med stjärn skruvar å borra sönder spåren wink

237 Inlägg
22 augusti 2006
de skruvar du vil ha brde vä finnas i en välsrterad järnhande eller något.. de som säljer larm ch lås ch dylikt brde nog också ha.

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
23 augusti 2006
3 uddig stjärnskruv, torx med mittapp, förskjuten stärnskruv eller nåt liknande borde väl funka..

1 723 Inlägg
23 augusti 2006
blanda alla möjliga sorter och storlekar. det borde iaf dra ut på tiden för en ev tjyv. Fast då kanske de blir sura å slår sönder det istället.

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
falloutboy skrev:
blanda alla möjliga sorter och storlekar. det borde iaf dra ut på tiden för en ev tjyv. Fast då kanske de blir sura å slår sönder det istället.

Jag ser då hellre att de är sönder än att dom har sakerna men gäller försökringen då? om man nu skulle på den sönderslagna så kan man ju demontera och slänga bort och sen säga att de blev stulet, faktum är ju att dom hade varit stulna OM dom inte var sönder tongue

Miklen
23 augusti 2006
poppnita fast grejerna smile

4 571 Inlägg
23 augusti 2006
Miklen skrev:
poppnita fast grejerna smile

Jo för alla vet ju hur bra popnitar fäster i tex spånskiva eller liknande wink

Själv använder jag insexskruvar det är ju mest troligt att tjuven har med sig en stjärnmejsel.

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
23 augusti 2006
säkerhetstorx är bra, vanlig torx med en pigg i mitten...

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
23 augusti 2006
Trådstartare
Att bygga in sakerna baki tx ett plexi borde försvåra det hela + att det skyddar mot förstörelse, sen att man använder skruvar med anorlunda spår är ett plus, mer ide'er ^^

Sök