om man visste att de skulle komma så mycket folk, hade man kunnat skylta med att de som fick sladda fick köra in på första infarten på grusvägen.. och vänta på sin tur.. samt avspärrning OCH SOPPÅSAR svarta stora utspridda..
absolut.. lät som en bra ide, men som sagt tror inte någon av oss från norberg trodde på så mycket folk
om man visste att de skulle komma så mycket folk, hade man kunnat skylta med att de som fick sladda fick köra in på första infarten på grusvägen.. och vänta på sin tur.. samt avspärrning OCH SOPPÅSAR svarta stora utspridda..
absolut.. lät som en bra ide, men som sagt tror inte någon av oss från norberg trodde på så mycket folk
ne inte jag heller, blev förvånad när man såg bilar parkerade utanför området
blev inte så bra bilder pga rörelse sen att det hade börjar skymma, var mörkare än vad vissa bilder visade så därför blev de suddiga. har mer på film än på bild
Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.
ne inte jag heller, blev förvånad när man såg bilar parkerade utanför området
kul som fan tycker ja...
det värsta var ju att jag hade stått FÖR länge och tittat på att som lekte så det hade hunnit bli mörkt innan jag upptäckte de fina bilarna som hade kommit senare men kul att det var smockat
Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.
Va en riktigt trevlig träff!! Trodde inte heller de skulle komma så mycke bilar o folk....Synd att de som vanligt ska finns rötägg som ska skräpa ner....
Kom nog lite väl sent kändes det som.. det var mörkt som fan när vi dök upp men lite gummi lyckades man lägga iaf .. .
lite ot, någon som vet vem det är som hade den silvriga supran som det eldade ganska så duktig på under bilen när han gasade? Han åkte samtidigt som mig ifrån norberg in mot västerås, dock svängde han av vid surahammar?.
Kom nog lite väl sent kändes det som.. det var mörkt som fan när vi dök upp men lite gummi lyckades man lägga iaf .. .
lite ot, någon som vet vem det är som hade den silvriga supran som det eldade ganska så duktig på under bilen när han gasade? Han åkte samtidigt som mig ifrån norberg in mot västerås, dock svängde han av vid surahammar?.
är det supran i slutet av filmen som ligger uppe? isåfall tror jag det är någon av västerås killarna. tror dom var i västerås & sladdade lite efter norberg.
är det supran i slutet av filmen som ligger uppe? isåfall tror jag det är någon av västerås killarna. tror dom var i västerås & sladdade lite efter norberg.
hmm, jag tror inte det är den, men är aboslut inte säker... för denna killen svängde av mot surahammar när jag åkte in mot västerås igen .. sen låter det inte riktigt som att den där supran har samma karaktär i maskin som jag tänker på
Han heter therry som hade den supran (: och ja det var vi i västerås