Skulle va galet kul interna fighter om vem som kommer längst på en tank hahaha
Det är inget kul. Roligare att se vem som kommer kortast på en tank. Finns ett par bolag i världen som inte gör annat än att pumpa upp olja och koka soppa av det. Då ska skiten användas oxå.
Jag skall ner i europa nästa år, men jag har tänkt att åka runt Maj just pga värmen som är under sommaren, så April-Maj är att föredra. även om man har AC i bilen så är det inte så behagligt, det är tillräckligt varmt ner igenom i April-Maj ändå:)
jag vill bara flika in att Zputnik tog orden ur munnen på mig. den eurotrippen som ni vill göra finns att genomföra på ett väl organiserat sätt: modball!
jag vill bara flika in att Zputnik tog orden ur munnen på mig. den eurotrippen som ni vill göra finns att genomföra på ett väl organiserat sätt: modball!
det kostar lite, men med tanke på vilken upplevelse man får så är det LÄTT värt det.
Ehh vad kostar den då?? 50 000kr eller Om jag inte har helt fel och vad jag ahr läst så är det som så att modball är en mini gumball och det är en rally de folk kör mest som idioter(oftast) på dagen och på natten är det partyt det snackas om en tripp och då tror jag att man menar inte rikti värsta toppfart körning men visst det ingår in där med men endå inte som mod/gumball
Transporter89: Anmälningsavgiften är £995 och då ingår ju alla hotell och färjor osv. Det ska väl vara diverse hostels som gör att ni kommer undan billigare.
Sen hur mycket dyrare än det, det blir, väljer man ju själv. Hur man vill äta och dricka osv. Tycker man att det blir dyrt att åka modball vet jag inte om man ska bila genom europa alls. Det är ju inte som att man kan slå upp ett tält lite var som helst, dåligt med allemansrätt i resten av europa
det kostar lite, men med tanke på vilken upplevelse man får så är det LÄTT värt det.
Ehh vad kostar den då?? 50 000kr eller Om jag inte har helt fel och vad jag ahr läst så är det som så att modball är en mini gumball och det är en rally de folk kör mest som idioter(oftast) på dagen och på natten är det partyt det snackas om en tripp och då tror jag att man menar inte rikti värsta toppfart körning men visst det ingår in där med men endå inte som mod/gumball
modball och gumball 3000 är inte samma sak och arrangeras inte av samma personer. typ som att jämföra cola å pepsi.
alla gör precis som de vill, såklart. lycka till!
hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
Transporter89: Anmälningsavgiften är £995 och då ingår ju alla hotell och färjor osv. Det ska väl vara diverse hostels som gör att ni kommer undan billigare.
Sen hur mycket dyrare än det, det blir, väljer man ju själv. Hur man vill äta och dricka osv. Tycker man att det blir dyrt att åka modball vet jag inte om man ska bila genom europa alls. Det är ju inte som att man kan slå upp ett tält lite var som helst, dåligt med allemansrätt i resten av europa
Men alla har ju rätt att välja själv
Jo jo själv klart men bli av med 30-50 papp är inte så enkelt heler alla har inte samma inkomster tyvärr för min del e det inte sötre problem men visa andra e det kanske men jag ger inte en sån summa för 5 dagars kul btw jag brukar köra ner til balkan länder och vad där i 1 månad 4pers en hel månad mat boande och alting 50papp bilr det typ och av det är det 10-13 000kr bra bensine vägavgifter p bilijter och liknande men alting beoro på vad man gillar jag tycker att ge sån stor summa för den modball är inte lönt men alla gillar olika
modball och gumball 3000 är inte samma sak och arrangeras inte av samma personer. typ som att jämföra cola å pepsi.
alla gör precis som de vill, såklart. lycka till!
Nä jag sa inte att de är samma men nästan det går utt på samam sett typpppppp