Det är ju sjukt, har det hänt flera gånger? Ser du vilken moderator som har gjort det? Min reservdelsbil togs offline och det förstår jag, just för att den var en... Reservdelsbil med dåligt skick
asså om rostiga smutsiga 740´s får vara uppe varför får inte min ?
kan ju gissa varför jag tror den togs bort. hur många bilder har du? samt fotot var relativt dåligt skick. ps moderatorerna har inget med att låsa bilar.
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Okey har jag äntligen fått mitt termostat hus från tyskland men tyvärr så stämmer det ju aldrig vad som står så har fått en av 3 delar men som tur var den delen som var trasig så får kompletera ihop skiten
också har jag lackerat Takboxen också! ska sätta dit den imorgon var det tänkt!
OVERnOut
Senast redigerat av SylvesterStallone (18 november 2011)
Okey har jag äntligen fått mitt termostat hus från tyskland men tyvärr så stämmer det ju aldrig vad som står så har fått en av 3 delar men som tur var den delen som var trasig så får kompletera ihop skiten
Låt mig gissa att du beställde termostathus? Du vet väll att det du visar upp är termostathus andra delar är kylflänsar och dom får man aldrig med när man bara beställer termostathus. Bra affär där med 400kr istället för 149:- med dubbelt så snabb leverans
Hehe, den gröna sköna är änteligen färdig ! Nice work!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Låt mig gissa att du beställde termostathus? Du vet väll att det du visar upp är termostathus andra delar är kylflänsar och dom får man aldrig med när man bara beställer termostathus. Bra affär där med 400kr istället för 149:- med dubbelt så snabb leverans