2490
Sök

Vw Golf 3 Vr6 Turbo + Styling

Projektet avslutat och Bilen såld!

310 675 Visningar
Projektet avslutat 1 oktober 2012
1 433 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
SylvesterStallone skrev:
detlof skrev:
Forden blev riktigt jäkla grym! smile

Hur gjorde du med takräcket? Hur fäste du det?

popnit Baby!

popnit?    hoppas du satte en platta på insidan oxå annars kommer de inte hålla länge.

yes sir!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
19 november 2011
SylvesterStallone skrev:
man lär sig väll nån gång tongue

Ska du ha billiga delar: Autodelar

Vill du ha speciella vr6 delar kan jag hjälpa dig med bra priser

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
19 november 2011
Helgrymt med tabkoxen !! big_smile

C H E V R O L E T <3

1 433 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Helgrymt med tabkoxen !! big_smile

det var ju det som var tanken wink innan var det bara gay!

1 433 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
SylvesterStallone skrev:
man lär sig väll nån gång tongue

Ska du ha billiga delar: Autodelar

Vill du ha speciella vr6 delar kan jag hjälpa dig med bra priser

yes låter bra! tack på förhand!

1 433 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
har tagit det lugnt den senaste veckan försöker ta gymmet seriöst nu igen efter många 3-4 dagars veckor bara sad har bara bytt termostat huset och var ute och slaktat lite på vägarna , kan medela att denna tråd kommer få ett till barn nu också , denna gång Bakhjuls drivet! (nej inte en 740) ni får se på fredag GISSA på så länge wink

30 slak
169 Inlägg
22 november 2011
bmw! smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
22 november 2011
Jag gissar på en Toyota Supra -89. Och det paketet va prisvärt! wink

ÖstersundsGatbilar
1 570 Inlägg
22 november 2011
ja jävlar va du legat i med forden smile mera bilder och godis nu tongue

Kolla gärna in mitt nya projekt
Skyline R33 Zeemax Widebody "The Continue"
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=261823

1 433 Inlägg
22 november 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Jag gissar på en Toyota Supra -89. Och det paketet va prisvärt! wink

RÄTT! men jag hade en som skulle ge handpening i morgon för att jag inte kan åka 40 mil bara sådär , skulle hämtat den på fredag som sagt , men nu har han sålt den ändå....... ASS!

1 433 Inlägg
26 november 2011
Trådstartare
Blir förmodligen att hämta en Vandlig VR6:a på måndag sen börjar moddningen av Turbo VR6 turbo´n!

Ubåtsingenjör
7 317 Inlägg
26 november 2011
ska du byta bil ?!?!

16 Inlägg
26 november 2011
sådär nu har man läst igenom allting! måste säga att du har gjort ett riktigt bra jobb! man blir ju sugen att forsätta med sin egen bil när man ser sånt här! och HELT rätta färger för den forden! forsätt med denna grymma tråden! du har en till läsare!

1 433 Inlägg
27 november 2011
Trådstartare
CHEEVA skrev:
ska du byta bil ?!?!

hehe nej nej jag ska inte byta bil smile bara skaffa en till VR6:a som ska användas som bes och rullande reservdelsbil smile

1 433 Inlägg
27 november 2011
Trådstartare
SAAB_Turbo_ skrev:
sådär nu har man läst igenom allting! måste säga att du har gjort ett riktigt bra jobb! man blir ju sugen att forsätta med sin egen bil när man ser sånt här! och HELT rätta färger för den forden! forsätt med denna grymma tråden! du har en till läsare!

härligt att höra ! , ja jag försöker liksom vara realistisk när jag gör sakerna och visa att faktiskt alla kan göra saker med bilen bara man vill, jag menar jag har ingen tidigare erfarenhet av bilar! kunde inte ens byta stötdämpare på bilen innan VR6:an smile

16 Inlägg
27 november 2011
jag har stor respekt för det du gör. jag skulle vilja göra precis samma saker med min saab, liksom bara göra allt möjligt för att lära sig och i slutändan ha en jävligt fin bil! men hur som hellst en väldigt fin bil eller bilar är det ju faktiskt smile  en väldigt bra och inspirerande tråd så kör hårt! vill gärna se en video eller bilder på hur bilen ser ut i dagsläget. tror den blir riktigt grym! wink

1 433 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
SAAB_Turbo_ skrev:
jag har stor respekt för det du gör. jag skulle vilja göra precis samma saker med min saab, liksom bara göra allt möjligt för att lära sig och i slutändan ha en jävligt fin bil! men hur som hellst en väldigt fin bil eller bilar är det ju faktiskt smile  en väldigt bra och inspirerande tråd så kör hårt! vill gärna se en video eller bilder på hur bilen ser ut i dagsläget. tror den blir riktigt grym! wink

tack tack!

1 433 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
grabbar behöver tips funderar starkt på att köra water/meth injection från - http://www.methanol-injection.co.uk/
min kompis kör det i sin pegge 3.0 , han laddar typ 0.5 då och blocket blir typ kallt , verkar som en IC fast bättre vad tror ni?

1 433 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
ska även strippa ned bilen har jag bestämt mig för , bort med baksäte etc och då undrar jag nu var är bästa sättet att få bort dem så kallade asfaltsmattorna ? (Bitumenfoliemattorna)  några tips eller tricks ? och har ni andra ider på att få bort vikt tips mig GÄRNA!

1 277 Inlägg
30 november 2011
SylvesterStallone skrev:
ska även strippa ned bilen har jag bestämt mig för , bort med baksäte etc och då undrar jag nu var är bästa sättet att få bort dem så kallade asfaltsmattorna ? (Bitumenfoliemattorna)  några tips eller tricks ? och har ni andra ider på att få bort vikt tips mig GÄRNA!

många kör med kolsyreis på mattan så lossnar den bra

Sök