Webrex skrev:
Power fc har en fördel och det är att det är plugnplay. Annars är det gammalt och uselt. Dessutom är det få i sverige som mappar dem.
Civinco är det mest övervärderade sprutet på marknaden och ger minst valuta för pengarna.. Funkonalitet kan jämföras med magasquirt. Det är.tom sämre i vissa avseenden. Ett bättre alternativ är ett VEMS. Bättre säger Jag, men menar det bästa..
Där har du allt ett civinco klarar plus sjukt mycket mer till en 3e del av priset.
Inbyggd bbl, avgastemp, sekvensiellt upp till 16cyl både på soppa och tänd.
Launch, boost, als, gps, lcd skärm, ingångar för hastighetqvkänning mm mm.
Kontakta mig om det låter intressant. Kan fina vems med allt du behöver, till riktigt bra pris.
//Engdahl
Kan du utveckla det där?
Är nyfiken på civinco sa3000g4, niras nya i7x eller dta s80pro, vet inte vilket som är driftsäkrast/pris kontra funktioner/bäst på vad.
Civincos verkar ha alla funktioner man kan tänkas behöva på en motor för gatbruk.
Stödjer typ vtec, vanos, launch, als, fläktar, lustgas, bredbandslambda, cloosed loop, valbart varvstopp beroende på motortemp å massa andra grejjer, förstått det som att nira och dta har ungefär samma funktioner.
Dta kan byta mapp under färd med strömbrytare, mellan 2 olika mappar, civinco kör med telefonkortsliknande kort och nira vet jag inte vad dom kör med?
På vilket sätt är just civinco det mest överprisade sprutet när det ligger i samma prisklass som nira och dta och har samma funktioner?
Vilket har mest fördelar på en 5cylindrig motor?
Vad har du haft för personliga problem med just civinco?
Till alla andra än Webrex, har ni erfarenhet eller hört något om civinco som gör att man bör titta bort från deras sprut?
Att jag undrar lite extra om just civinco är att jag kan komma över ett sa3000g4 billigt.