Äh strunta i mitt tidigare inlägg. Däremot.. Behöver jag köpa till en större säkring, då den som följer med endast är på 80A ? Steget är avsäkrat till 90A
Äh strunta i mitt tidigare inlägg. Däremot.. Behöver jag köpa till en större säkring, då den som följer med endast är på 80A ? Steget är avsäkrat till 90A
det är kabeln som avgör vilken säkring som det ska vara inte steget.
Jag vet. Men det följer bara med en säkring på 80A, tänkte om det är stor chans att steget drar såpass mycket när säkringen på steget är 90A. Jag tycker att jag borde klara mig för att jag kommer inte lasta med så låga impedanser.
Jag vet men nu är bilen skitig som aldrig för men till helgen kommer det nog upp både bilder på bilen men även kommer nog bygget igång lite granna Farsan ska göra mdf-ringar till framsystemet på Torsdag eller Fredag, ska ta mått på högtalarna bara sen kommer ringarna som på beställning o de kostar gratis
Jag vet. Men det följer bara med en säkring på 80A, tänkte om det är stor chans att steget drar såpass mycket när säkringen på steget är 90A. Jag tycker att jag borde klara mig för att jag kommer inte lasta med så låga impedanser.
men nu säger du ju emot dig själv.. det är fortfarande kabeln som säkras av spelar ingen roll om säkringen på steget är 300A, det är fortfarande kabelns tjocklek som bestämmer.
men nu säger du ju emot dig själv.. det är fortfarande kabeln som säkras av spelar ingen roll om säkringen på steget är 300A, det är fortfarande kabelns tjocklek som bestämmer.
Nej du missförstår mig. Jag har köpt ett kabelkitt med 21mm2 kabel som får avsäkras MAX 100A, men det följer bara med en 80A säkring i kitet. Då undrar jag om jag måste byta till en 90 eller 100A säkring efter som slutstegets teoretiska maxförbrukning är just 90A.