Tja såg att du ska te trollhättan imorn. Du är inte sugen låg att hänga med mig och luprobban te katrineholm på lördag då ?
Skulle åkt till Katrineholm var tanken, men behöver använda lördagen till annat Ska hämta hem min VR6 som blev klar med motorrenoveringen igår och jag behöver byta kyl och lite andra småsaker på Golfen innan jag ger mig ut på långresor. Borde egentligen inte åka till Trollhättan idag heller, men det var så jädra kul förra året så jag tar mig tid till det
Såhär såg det ut igår när man var i Tranemo och hälsade på en tyskåkare och skulle skruva coilovers
Blev lite hängandes på en vägbula och fick köra på cykelbanor för att ta mig ut, så Tranemo skriver jag upp över listan med städer man inte ska åka lågt i...
Träffen i Trollhättan vart lite fail från min sida idag... Träffen började 19 och slutade 21, vi kom dit typ 20.30
Kom först lite sent iväg, sen funkade inte kortterminalen i självtvätten så vi fick leta fram kontanter innan vi kunde tvätta bilarna, sen körde vi dit där träffen var förra året, men det visade sig att det flyttats....
Från en stor bra asfaltsparkering till en liten trång grusplan där det var mer vattenpölar än grus... Men trevligt ändå att träffa lite kompisar och se lite bilar