Huvuduppgiften med det hela är att dra om all el som jag dragit själv (under lister osv) och göra det ordentligt. Bilen kommer under hösten och vintern att byggas om en hel del på insidan med en hel del modifikationer på... Visa mer
Ser ut att bli riktigt bra det där. Blir sugen på att fixa mitt garage med, men har inte planen klar för mig hur jag vill ha det. kanske snor lite ideer från dig
hehe okej, räkna på de! Biltema har ju det har jag sett. Frågan är vad som händer om du ställer domkraften på en platta där det är dåligt fogat
Ja det är ju inte omöjligt att det blir något sådant i framtiden men har inte funderat så djupt på det hela. Har dålig koll på hur plant golvet är också... vet inte hur jämnt det måste vara för att det ska bli bra klinkers (??)
Vi får se, vi får se
Ska få klart bygget här nu och sen är det bilen som gäller
Turbo_ride skrev:
Ser ut att bli riktigt bra det där. Blir sugen på att fixa mitt garage med, men har inte planen klar för mig hur jag vill ha det. kanske snor lite ideer från dig
Tackar Tackar
Idéer är det bara att plocka på sig massor av ...alltid kul att kunna inspirera andra, vad det än gäller!
där har man då läst 37 sidor och jäklar vad du sliter ! riktigt snyggt blir allt och du gör det ordentligt det gillas !!
TACK, TACK... vad kul att du tagit dig tid för tokigheterna Riktigt roligt att du gillar det! Stort TACK ska du ha... det sporrar till att ta tag i det igen
Djo skrev:
Haha kommer det bli något skruvande i detta garaget sedan då haha med sprit skåp och grejer
Ser trevligt ut iallafal.
Heheh ...skruvande kommer det definitivt att bli.... bara jag får klart det andra först. ....och NEJ, NEJ, det är ingen sprit... bara öl
Då har jag iaf fått gjort lite med bilen idag. Har fixat iordning instrumentbrädan så att den passar perfekt, nu även med a-stolparna på plats
Även högtalarna (som jag var väldigt orolig över) får plats!
Sen fick jag lite mera småpyssel gjort och slipat lite på fronten mm men inga bilder på detta.
Hjälpte även min svåger att spackla och grunda en baklucka till hans pickup.
Jag började även kika på hur man plockar ner bakluckan på min bil men orkade inte med att leta upp vart (om den finns) kontakten sitter så man får loss kabelstammen ut i luckan. Den bör ju finnas där någonstans.