Hej hoppas jag postat rätt skapade just mitt account. frågan lyder kan det här vara något till en telefon ? köpte bilen nyss och ägaren sade att det fanns mycket el och krims krams. Bilden är en Mercedes benz 190 årsmodell 90.
Ericsson Hotline..NMT450/900.. den grova kabeln går bak till stationsenheten och den vita är strömkontakten som bör gå direkt till batteriet eller motsvarande, telefonluren skall kopplas in i den tomma kontakten.
Ericsson Hotline..NMT450/900.. den grova kabeln går bak till stationsenheten och den vita är strömkontakten som bör gå direkt till batteriet eller motsvarande, telefonluren skall kopplas in i den tomma kontakten.
Kan inte vara mera tacksam för detta svar men tog bort baksätet ur bilen och såg kabeln gå där under men for bakom ryggstödet, borde inte boxen finnas under sätet ? för där fanns den ej :S
Antingen under baksätet eller någonstanns i bagageutrymmet har den suttit, du bör hitta en antennsladd intill manöverkabeln som går fram till kopplingslåda/HF-lådan.
Antingen under baksätet eller någonstanns i bagageutrymmet har den suttit, du bör hitta en antennsladd intill manöverkabeln som går fram till kopplingslåda/HF-lådan.
då är den troligtvis bort tagen för den finns ju inte under sätet / bak luckan men antenn kabeln hittar jag och den är inte fast kopplad . tack för svar