Bytte in min 2005 års V70 2.5t BSR steg 1 mot en maskin med en lite mer potent motor, en 2005 års V70 T5 i stället. Bilen är och ska vara en familjebil, den ska gå fram och tillbaka mellan arbeten och hem, lämna grabben på dagis,... Visa mer
Ja, alltså, farsan har ju en GoPro kamera faktiskt Men vi hade väl tänkt att man kunde använda den även vid racen och sätta den på utsidan, så man ser när man kör ifrån de andra HAHAHA ( Hoppas man inte förlor nu bara, blir ingen video då, batterit kanske råkar dö )
Haha nu ska vi inte va sån
Njae.. men om den där Saaben blir besudlad så går dom rätt bra faktiskt, man ska inte underskatta dom! Eller, Tiiimpa?!
Nej det ska man absolut inte! Dom går redigt bra dom rackarna >.<
svarta fälgar i matt är också rätt snyggt tycker då jag hehe
Ja, jag funderade själv på just det faktiskt. Kan kanske matcha mot grillen, ska ju ändå spraya om den så att kromlisten försvinner, och räckena är ju svarta me...
Skulle du tröttna på mattsvarta fälgar då kan du ju alltid använda Glossifier så de blir blankare eller Metalizer för att få lite mer effekt i färgen.
Ja precis!!! Man kan ju köra lite försiktigt med Metalizern eller gloss som du säger... Vi får väl se vart det slutar, men jag tror inte det är många fler nyanser som passar, Gun Metall eller Svart känns som det som funkar mot lacken.. ??
Ja, jag funderade själv på just det faktiskt. Kan kanske matcha mot grillen, ska ju ändå spraya om den så att kromlisten försvinner, och räckena är ju svarta me...
Skulle du tröttna på mattsvarta fälgar då kan du ju alltid använda Glossifier så de blir blankare eller Metalizer för att få lite mer effekt i färgen.
Ja precis!!! Man kan ju köra lite försiktigt med Metalizern eller gloss som du säger... Vi får väl se vart det slutar, men jag tror inte det är många fler nyanser som passar, Gun Metall eller Svart känns som det som funkar mot lacken.. ??
Ja varken gul eller rött hade varit snyggt och blått hade blivit lite kaka på kaka. Så det är väl som du säger gunmetal eller svart som hade passat bäst.
Rekond bokad och pris bestämt! Fredag nästa vecka är det dags!
Det blir, polering, vaxning, försegling och klädseltvätt!
Ska bli så jäkla skönt!
Vad går det kalaset på? Roligt att hålla på med sånt själv också ^^
Jag vill inte ge mig på att polera den själv... Hade det bara varit vaxning hade det varit en annan femma men iom att det är solid lack och inte metallic så är det svårt att få upp den riktiga blanka ytan om man inte kan riktigt Hela kallaset går på 2 500:- !
Då vet jag att jag kan höja mitt pris lite som jag tar då jag polerar då .. och folk klagar att de dyrt hahahahaha
Hehehe.. Ja, kanske det Beror ju på hur lång tid man lägger ner och så där med ju men allt är ju relativt!! Sen tycker jag man ska ta betalt precis så mycket man själv tycker, vill folk inte betala så kan dom ju vända sig till företag och betala dom priserna i stället om dom vill!
Då vet jag att jag kan höja mitt pris lite som jag tar då jag polerar då .. och folk klagar att de dyrt hahahahaha
Hehehe.. Ja, kanske det Beror ju på hur lång tid man lägger ner och så där med ju men allt är ju relativt!! Sen tycker jag man ska ta betalt precis så mycket man själv tycker, vill folk inte betala så kan dom ju vända sig till företag och betala dom priserna i stället om dom vill!
jopp sen får man se hur sliten lacken är på bilen man ska polera med men själv tar jag runt 1500:- då skricker folk
jopp sen får man se hur sliten lacken är på bilen man ska polera med men själv tar jag runt 1500:- då skricker folk
1 500:- ska man fan inte gnälla på! Jag ska ju få gjort invändig rekond och polering samt konservering för priset jag fick..
ja, är väl inte fy skam för 2 500:- Det är ju fan så dyrt och lämna iväg bilen till firma om man ska ha gjort det samma!
jag lämnar in min svart till en "känd firma" och då kostar en polering samt konservering 1600:- fast då tar dom inte insidan.....men man kan inte gnälla om priser på upp till 2000:-ändå.. Tar ju några timmar o resultatet är suveränt..