Har fått ett problem med bilen min, den vill inte starta längre, det började med att man kunde dra på som vanligt men efter den fick stå en natt så började den gå ryckit dagen efter, tänkte då att det måste vara nån luftslang som satt löst eller nått sådant men icke så var det inte det, stod vid en korsning o skulle åka iväg då dog bilen bara o inte ville starta mer efter det, min bror kom med bensin och vi fyllde på och försökte starta men den ville inte då heller. så vi bocksera hem bilen o började kolla, den fick bensin o gnista iaf, bytte tändmodulen också men hjälpte inte, så provade vi hälla i bensin i insuget då gick den igång..men för att få igång bilen så lär man hälla i bensin i insuget varje gång annars så startar den inte vad kan felet vara ?
Går den när du snapsat den? eller går den bara igång snabbt för att sedan dö?
Oj det glömde jag att skriva, den kan stå på hur länge som hälst och man kan köra iväg med den också, men så fort man stängt av den så går den inte igång utan att man ger den bensin till insuget
Så nu har jag bytt spridarrelät köpte ett från skroten och provade, den ville ändå inte gå igång..kan det vara så att bränslerelät som spökar fast det ändå kommer fram bensin ?