Tänkte om de var en LED belyst LCD. Jao, plasma är ju inge vidare på det inte Men såg rättså häftigt ut. Än alla de små 7" skärmarna som brukar sättas i diverse dörrar ;/
Tänkte om de var en LED belyst LCD. Jao, plasma är ju inge vidare på det inte Men såg rättså häftigt ut. Än alla de små 7" skärmarna som brukar sättas i diverse dörrar ;/
Ja jo, äh jag tänkte ju som så att det får ju plats så varför inte.
sen va de ju bra att de fanns några som "låg å skräpa"..
sen va de ju bra att de fanns några som "låg å skräpa"..
Musikbox på hjul, Fan va utrymme de blir i en bil om man tar bort inredning och säten
Jepp! Men snart e det skitfullt igen, jag måste i stort sett dra till med tetrismetoden för att få in allt i bilen.
Äh, 4 grabbar och mycket tålamod så ska du se att de går in Så gjorde vi med en köksö på jobbe, marmorskiva på 150kg+, 4 grabbar, en chans. Funka efter mycket om om en
Holy shit! Klockrent bygge! (som vanligt) Inte direkt något fan av många basar, men snyggt är det! (Inget fel på många basar i rätt låda. Tycker bara inte om att jag får huvudvärk av att fundera på hur frekvensgången vid förarstolen kommer att se ut.)
Holy shit! Klockrent bygge! (som vanligt) Inte direkt något fan av många basar, men snyggt är det! (Inget fel på många basar i rätt låda. Tycker bara inte om att jag får huvudvärk av att fundera på hur frekvensgången vid förarstolen kommer att se ut.)
TACKAR!
Förarstolen? Ska man sitta I bilen när man spelar?? Ofan.. måste skola om mig tror jag. haha!