Tokken skrev:
shidapu skrev:
När man sett ljuset vill man alldrig bråka med något så kompliserat, som behöver så många olika instälningar och program att fungera så det tar oftast 6 månader då man fått alla antivirus, alla program och allt man är ute efter och det ser förhjävligt ut. och då man fått det... Dax att instalera om får då han skiten samlat på dig så mycket skärp allt hd är full en då ;-)
evilaudio skrev:
jo de kanske e så enkelt om man kör MAC vilket ja aldrig kommer göra..
Apple e som islam..
folk e för dumma för att fatta att de e skit... mohaaa.
iTunes är ett av de mest korkade överföringsprogrammen ever!
Att man BEHÖVER ett separat program för något så enkelt som överföring av filer är över min förmåga att
förstå.
Ett stycke USB-minne.. KLART! Plus att det går att använda på vilken dator som helst UTAN installation
av en massa jäkla program.
Får väl se om det blir iPad eller något substitut.. en polare har kommit med en massa roliga intressanta
förslag nämligen.
Jag har då alldrig någonsin behöft ett separat program att föra över filer till eller från min mac till någon annans dator, Det enda som har strulat någon sin var att pcn jag skulle föra över till hadde ett äldre fil system och kunde inte läsa min Portabla hd. annars drag and dropp. klart.
Men Detta är en bygg tråd.. kanske ska sluta bråka om Mac VS Pc i slutändan är det ju tycka och smak.
Vissa gillar V8or andra Rad 4or
medans vissa dricker öl andra whisky och andra är nycktra...
Så länge man är nöjd med sitt val får man göra och andvända vad man vill
//
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]