Då var det dags igen för en liten uppdatering! Bakkjolen är nu färdiglackad och likaså turbovingen och nya vingen!
Så har slängt på dem på bilen nu och det blev riktigt fint faktiskt! har även fått mina nya skyltar!
Sidokjolar och front har också lackats och kommer slängas på bilen så småningom! lacken ska bara torka först!
Tänkte bjuda på före och efter bild på bakänden!
före
efter
Har även slängt på sänkningssatsen som sänker 40/40! så nu kommer den ligga som en macka på vägen! tog tyvärr inga bilder under bytet men slänger in en före efter bild under nästa update! är det någon som har några frågor angående byta stötdämpare samt fjädrar på saab 900ng är det bara att höra av sig!
Satt och förbannade mig över vädret igår och beslutade mig för att skaffa mig lite inomhus jobb
(I och med att jag inte har något garage får jag göra allt ute!) så jag köpte kolfiberfilm på biltema och försökte mig på att klistra på den på en instrumentpanel jag hade extra hemma!
jäkla pill jobb! Funkade dock bättre än jag trodde. Fick använda sig en del av hårtorken för att få ner runt kanter och dylikt! inte fel med ett rakblad heller! här kommer en bild på resultatet
nästa uppdatering kommer så fort som möjligt!