Jag hoppas att denna vinkling ska bli bra. Har inte testat mig fram utan den lilla erfarenhet jag har och som jag sett i andra byggen som hoppas jag att det blir bra.
Jag skulle gärna monterat den ännu nera så den smälter in bättre men magneten skulle tagit emot
Fortsätt med baslådan idag, höll på med massa lister till huset idag med som jag göra i MDF.
Dax att limma ihop baslådan.
Gjorde 2st stag för hålla den på plats
Syns inte på bilden men blev en liten kant på mindre än 1mm på ena sidan grrr irriterande men oviktigt igentligen hehe
Gjorde en miss då det blev ett hål där.
Sågar ut lite och ska sedan limma en bit bakom. Ska sedan fräsa ur resten av skivan så det blir öppet till lådan
Dagens roliga är att BAD ASS PARTS går in och sponsrar oss med bl.a kjolpaket och andra styling och tuningdelar. Vi är enormt glada för detta och hoppas dom kan ge det sista vi behöver till våra projekt.
Såhär kommer det se ut: Kommer till oss i slutet av februari.
Bara tanka hem ju paren har det programet tro jag. Dock inga 2400 fattigare
Kanske går att tanka hem men ibland måste man också betala för att allt ska funka. T.ex dagen efter nu kom en uppdatering men massor nyheter. Bara ladda hem och allt klart,
Piratversioner kan vara för ostabila, osäkra och dåligt med uppdateringar. Sitter jag med massor projekt och film så vill jag ha dom säkert.