3425
Sök

Reg nummer problem

8 Inlägg
1 november 2011
Trådstartare
Hej.

när jag ska gå in på tex mekonomen, biltema, autoexperten osv och söka bildelar på mitt reg nummer så får jag bara upp "ditt reg nummer finns ej" vad kan det vara för fel ?

Det är en volvo 740.

Mvh Niclas.

plankan
1 november 2011
svamp1 skrev:
Hej.

när jag ska gå in på tex mekonomen, biltema, autoexperten osv och söka bildelar på mitt reg nummer så får jag bara upp "ditt reg nummer finns ej" vad kan det vara för fel ?

Det är en volvo 740.

Mvh Niclas.

Kan jo finnas många orsaker att det inte fungerar -
en långsökt är kanske bilen är import ??

Testat kolla på  https://www21.vv.se/fordonsfraga/?epslanguage=sv  så att allt står rätt till ??

* Voff voff *
10 670 Inlägg
1 november 2011
Vad har du för regnummer då?

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

8 Inlägg
1 november 2011
Trådstartare
regnummer : PAO 279

12 Inlägg
1 november 2011
troligtvis import! kollar i volvos program och kan se att det är en 744 -88 med en b200et motor och m46 växellåda! smile

3 182 Inlägg
1 november 2011
kan va med att du gör ett mellanrum siffrorna och bokstäverna. när man kollar upp bilar på vv.se och gör ett mellanrum så seger den samma sak.

plankan
1 november 2011
PA är gamla importskyltar och även om det inte står den är import så ser man den inte är svensksåld som sådan heller:

F97B INFÖRTS TULLFRITT
T71J KOMMUNIKATIONSRADIO

Vet inte vad det är som strular för din del -
för många importbilar fungerar det bra med ändå.

1 722 Inlägg
1 november 2011
oj 28ägare big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Handledare
1 481 Inlägg
1 november 2011
Bilen är förmodligen flyttgods. Den är reggad november 1989. Min sonett har liknande data i bilregistret. Att du inte får några uppgifter från mekonomen beror nog på att det inte finns någon modellkod angiven Står enbart V00000. Borde vara något i stil med: VO3975.

Sök