Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Känner igen den första. Tror han och jag har samma sponsor. Men vi får la höraspå elmia. Osv så kommer jag ju upp till Övik med i sommar. Har nu tömt inkorgen
E den där egentligen till en impreza? Som sen är anpassad för och passa din bräda?
Skitnajs är det iaf
Tja! Jag tog mittpanelen där gpsen satt förut. La igen mittenhålet. Hittade ett passande scoop för mätare. Moddade ihop dom i rätt vinklar osv. Efter massa spackel och slipa slipa slipa. Och ett lager lack och kolfiber, ser den ut på detta vis.
Jo det stämmer bra det, ni har samma sponsor. Han kommer tävla med den på elmia så
Coolt att få samma look på mätarna som på de övriga instrumenten. Ser bra ut. Tycker ljusen var lite balla. Men det gäller att göra det på ett snyggt sätt.
nä han kommer vara med i stereotävlingen, den är oxå på utsidan.
Coolt att få samma look på mätarna som på de övriga instrumenten. Ser bra ut. Tycker ljusen var lite balla. Men det gäller att göra det på ett snyggt sätt.
Idag va jag och köpte en ny surfplatta. Va inte riktigt nöjd med bildkvaliten i den förra. Samt att denna hade lite mer jox och annat onödigt. Va inne på att köpa en Ipad 2 då den kostar lika mycket. Men då va skärmen mindra sedan behövde man adaptrar för allt. Vill kunna ha med mig plattan då jag fotar. Och se hur bilderna bli rätt snabbt. Tycker man ser de så dåligt på 2.5-3" skärmarna som är på en kamera.
I övrigt inga större uppgraderingar förutom lite mer onödigtheter beställda. Samt att Christian har lagt första lagret klarlack nu.