Kom två av dessa idag med posten. Beställde dom för ett tag sedan. Vet inte om jag använda dessa elelr inte. Kanske trycker dessa knight rider lysen i ljudbygget. Vad tycker ni?
Typ som den på filmen fast endast blått och inte flerfärgat
Alltid lika roligt då de kommer bilder från Christian. Ni mer slipning osv på mittpanelen. Sedan demontering av baken som blev skadad förra året. Så den ska få lite ny färg hade vi planerat. har inte mycket mer att säga förutom de ni själv ser på bilderna. Vill baka ge Christian en klapp å axelen då han jobbar snabbt som ett djur
Fick hem papperna från bilsport idag. Så nu är de påskrivet osv att man kommer till Elmia. Nedräkningen har börjat. Man kan säga att jag längtar NÅGOT
Har även förhandlat fram ett datum nu när de ska bli den första Photoshooten. Samt fått ett förslag på vilken brud som ev ska va modell Ska bli riktigt najs måste jag säga. Ett bra tag kvar inna nde bli bilder men så fort de kommer. Så ska ni få se på resultatet
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Självklart.. Och ja, jag kommer absolut att hälsa på dig, du behöver inte vara orolig
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Härligt Ja då måste vi ju lyckas hitta på något tycker jag.. får se till att båda EMP bilarna är ute då så vi kan göra något kul