3422
Sök

caddy mk1 med nissan 200sx s13 underrede ca 300 hk!!!!

tjenare på er :D caddy mk1 överbygge med nissan 200sx s13 underrede och drivlina :) kommer ha ca 300 hk hoppas jag på :) är det något ni undrar över så är det bara att fråga :) sponsor: realcar!!! :D

486 419 Visningar
Uppdaterades senast 3 april 2013
Industri mekaniker / elektriker
82 Inlägg
13 december 2011
Jadu, de ser ju inte riktigt proportioneliga ut orginal smile Så det du ska ta av (15 cm) borde göra susen.
Snyggast när man har lika mkt flak före och efter hjulhuset.

Utöver detta gratulerar jag till en jävla ballt bygge (pickismänniska som jag är) och drivet du verkar ha.

Skitballt!!

I like ´em low...

570 Inlägg
13 december 2011
Trådstartare
Sierra94 skrev:
Jadu, de ser ju inte riktigt proportioneliga ut orginal smile Så det du ska ta av (15 cm) borde göra susen.
Snyggast när man har lika mkt flak före och efter hjulhuset.

Utöver detta gratulerar jag till en jävla ballt bygge (pickismänniska som jag är) och drivet du verkar ha.

Skitballt!!

jaa det borde ju se bättre ut tycker jag med smile
ja jag kan inte sitta still i verkstaden iaf haha big_smile

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

Med lem
768 Inlägg
Gymnasieutbildad däcksparkare
382 Inlägg
13 december 2011
får man fråga i vilken stad du köpte caddyn? den är väldigt lik en som en bekant hade för några månader sen tongue

Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

570 Inlägg
13 december 2011
Trådstartare
4-stroke skrev:
får man fråga i vilken stad du köpte caddyn? den är väldigt lik en som en bekant hade för några månader sen tongue

västervik smile

förra ägaren rolla den mattsvart.

va blå innan wink

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!

Gymnasieutbildad däcksparkare
382 Inlägg
13 december 2011
ofan... då var de nog inte den:P

Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

-Iceen Garage-
772 Inlägg
13 december 2011
gryyyyymt!

Sponsorer: Spacer.se
ICEEN GARAGE
Följ gärna min projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 15&p=1

570 Inlägg
13 december 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
Nu jävlar vettu! Nice! Kommer bli lite småsöt med den korta hjulbasen....

kommer nog bli bra ska du se wink

9 124 Inlägg
13 december 2011
audi_a4_quattro skrev:
Putteliten skrev:
Nu jävlar vettu! Nice! Kommer bli lite småsöt med den korta hjulbasen....

kommer nog bli bra ska du se wink

Det tror vi på....

668 Inlägg
13 december 2011
Ser riktigt lovande ut blir nog riktigt coolt när det är färdigt. Tycker också du ska satsa på att korta flaket blir nog fräsigt, dock inte för mycket utan det ska va så man ser att nånting inte är som det ska, men man inte kan sätta fingret på vad det är smile

570 Inlägg
13 december 2011
Trådstartare
henne_svenne skrev:
Ser riktigt lovande ut blir nog riktigt coolt när det är färdigt. Tycker också du ska satsa på att korta flaket blir nog fräsigt, dock inte för mycket utan det ska va så man ser att nånting inte är som det ska, men man inte kan sätta fingret på vad det är smile

helt rätt wink

79 Inlägg
13 december 2011
77 nya händelser på 1 dag! grym tråd! grym bil! grym byggare! väntar med spänning på nästa uppdatering wink

138 Inlägg
13 december 2011
fasen vad häftigt, hoppas det blir många uppdateringar och dröjer länge innan du blir klar, riktigt intressant smile

Volkswagen <3
1 133 Inlägg
13 december 2011
Börjar se riktigt fint ut !  längtar tills chassit är inpassat på underredet till 100%, Kommer bli så jävla fett! big_smile

Allmänt körd i huvudet

570 Inlägg
14 december 2011
Trådstartare
fan vad jobbigt det är när man vaknar mitt i natten med massa bra ideer i huvet och bara vill ut och skruva hmm

men man får väl gå och lägga fram lite saker iaf så man kommer ihåg dom hehe wink

222 Inlägg
14 december 2011
Man är ju lite avis på dig att du kommer att få äga en sån cool bil när den är färdig! Längtar!!! tongue

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." -Jeremy Clarkson

3 259 Inlägg
14 december 2011
audi_a4_quattro skrev:
fan vad jobbigt det är när man vaknar mitt i natten med massa bra ideer i huvet och bara vill ut och skruva hmm

men man får väl gå och lägga fram lite saker iaf så man kommer ihåg dom hehe wink

Jag kör med anteckningsblock på sängbordet! wink

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

445 Inlägg
14 december 2011
Mycket snyggare med Caddy kaross än Nissan kaross! En ful Nissan mindre på gatorna, det tackar vi för smile
Blir kul att se när den är klar!

www.avgassystemet.se
936 Inlägg
14 december 2011
Montecarlo skrev:
Mycket snyggare med Caddy kaross än Nissan kaross! En ful Nissan mindre på gatorna, det tackar vi för smile
Blir kul att se när den är klar!

en nissan s13 är bra mycket snyggare än en saab enligt mitt tycke.

-den satt som en fläskläpp-

Sök