caddy mk1 med nissan 200sx s13 underrede ca 300 hk!!!!
tjenare på er :D caddy mk1 överbygge med nissan 200sx s13 underrede och drivlina :) kommer ha ca 300 hk hoppas jag på :) är det något ni undrar över så är det bara att fråga :) sponsor: realcar!!! :D
nu börjas det igen.......... ska ni köra saab vs nissan så kan ni väl starta en ny tråd som man slipper att se, nu är det ju trots allt trådskaparens fantastiska projekt som detta gäller:)
stort + i kanten och keep up the good work! detta kommer följas
nu börjas det igen.......... ska ni köra saab vs nissan så kan ni väl starta en ny tråd som man slipper att se, nu är det ju trots allt trådskaparens fantastiska projekt som detta gäller:)
stort + i kanten och keep up the good work! detta kommer följas
Säger detsamma! Denna bilen kommer blir riktigt ball !;P
grymt projekt! missa å skriva det förut. man sitter bara å läser å tänker för sig själv men jag är jävligt dålig på kommentera å ge beröm. fortsätt jobba i samma takt så är du klar snart
Ja det är ett jätte kul projekt. Måste säga att jag är lite avis på energi och att allt verkar vara genomtänkt eftersom det flyter på fint. Hoppas du tar nån garage fri dag under julen,typ en ialla fall. De e du värd.
Helt klart ett av favoritprojekten här på garaget.org
Alltid kul att se lösningar, allt går bara man vill.
Har ramlat in på några liknande byggen på olika sidor. Nu senast ikväll hittade jag denna sida. http://www.neobrothers.co.uk/saab-b207r … pg-23.html Riktigt grymt bygge det med. Och nej det är ingen pik på bilmärket från något tidigare inlägg.
Var inne i natt & läste var då 82 nya inlägg, hann då inte läsa klart då fick massa vettigt att göra på jobbet, nu när loggade in då 16 nya inlägg. Tog en stund att läsa ikapp, mycket populär tråd detta!
Kul se du har lyft på caddykarossen så du kan börja anpassa karossen till chassit.
När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva. Princess of the road.
Tycker inte du ska korta Caddykarossen, försök att förlänga chassit istället. Själva grejen är väl att den ska se ut som en lätt stylad Caddy och inte som en EPA?
Hehe, han skulle ju kunna kapa flaket en sväng till bakom hjulhusen och förlänga flaket där med biten han kapade bort framför hjulhusen, då förlorar han ingen längd
Men jag tror den kommer bli riktigt stygg som kortad dock, speciellt om det monterad på en båge på flaket
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Hehe, han skulle ju kunna kapa flaket en sväng till bakom hjulhusen och förlänga flaket där med biten han kapade bort framför hjulhusen, då förlorar han ingen längd
Men jag tror den kommer bli riktigt stygg som kortad dock, speciellt om det monterad på en båge på flaket
ooh där sa han nått!! båge är ett måste! som på gammla leksaks monster trucks , en sån som går ända bak och sedan fram lite över taket!!
sådär fast rören ska gå ända bak!
Senast redigerat av SylvesterStallone (15 december 2011)
kanske nån annan frågat vad jag kommer fråga men har isf missat detta.
gör du detta seriöst eller mera på skoj ?
för som du har gjort med bottenplattan så kommer den aldrig bli rak ju, med tanke på hur du har kapat den :-( kommer krävas en riktbänk för att få den rak.
misstro mig rätt - helballt projekt, tycker du skall kontakta ELMIA.
Fan vad du jobbar på Dick jävlar vad grym den kommer bli Jag måste ju erkänna att jag trodde du var ironisk när du sa att du skulle bygga om den till bakhjulsdrift med nissan 200 motor. men vad fel man kunde ha. fortsätt i samma tempo säg till om du behöver hjälp med något!