caddy mk1 med nissan 200sx s13 underrede ca 300 hk!!!!
tjenare på er :D caddy mk1 överbygge med nissan 200sx s13 underrede och drivlina :) kommer ha ca 300 hk hoppas jag på :) är det något ni undrar över så är det bara att fråga :) sponsor: realcar!!! :D
nya trösklar, tagigt riktiga balkar faktiskt. sitter ju så nära dörren så vill ha nåt som håller om jag blir påkörd i sidan. en caddy dörr stoppar ju inte så mkt direkt
Har också funderingar på att förstärka mina caddys, efter att ha svetsat tröskellådor på dom så vet man att det är inte mycket som håller ihop dom
nya trösklar, tagigt riktiga balkar faktiskt. sitter ju så nära dörren så vill ha nåt som håller om jag blir påkörd i sidan. en caddy dörr stoppar ju inte så mkt direkt
Har också funderingar på att förstärka mina caddys, efter att ha svetsat tröskellådor på dom så vet man att det är inte mycket som håller ihop dom
BTW Riktigt j-vla coolt projekt
ja den plåten trycker man ju in med handen nästan kan ju inte bli nåt kvar av en om man blir påkörd
BTW Riktigt j-vla coolt projekt
ja den plåten trycker man ju in med handen nästan kan ju inte bli nåt kvar av en om man blir påkörd
tack så mkt
Bygger ju på en bil framtagen på 70-talet sedan kapad på hälften och slutligen tillverkad i Jugoslavien så kvalitén e väl inte den bästa...
Har gått och tänkt på detta projektet i flera dagar nu och väntar med spänning på att det ska komma lite fler härliga bilder i tråden
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Kul å höra att du lever mannen! Har suttit och tänkt på ditt bygge i flera dagar nu så jag blir glad när man hör något från dig
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!