En chevan som var så slut pgr rost har fått tillbaka sitt liv igen! Kolla tråden för mer information, bilen är färdig nu och lägger upp den här för att kunna avsluta den!
Fint projekt, men det som drog min uppmärksamhet var ordet "starcraft" i rubriken. Mig veterligen så är starcraft en van... Pickisarna heter silverado.
Fint projekt, men det som drog min uppmärksamhet var ordet "starcraft" i rubriken. Mig veterligen så är starcraft en van... Pickisarna heter silverado.
men du, blev att tänka till lite, det står faktiskt starcraft på baken på den och på sidan fram står det silverado. förvirrad! haha. men ska ändra på tråden lite!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Starcraft var/är ett fristående företag som extrautrustade GM-bilar. Mest van'ar, iaf vad man ser här i Sverige, men jag har även sett Astro och Suburban i Starcraft-utförande så det är väl inte otänkbart att de jobbat med pickup'er också. Silverado på de här är utrustningsnivån från frabrik, sedan blev det modellnamn på nästa generation så det är lite förvirrande.
Träpaneler vid instrumenteringen samt annat bjäfs är original på starcraft pickisarna...
Din cheva, om de nu är en 4wd, heter Chevrolet K2500... Silverado är också ett tillbehörspaket.. de värsta var Starcraft paketet på den tiden... Om det är en 2WD (gud förbjude) heter den C2500..
ah, 1,5 å 6 fotarn.. . då är den betydligt lättare att köra olastad än min.. jag hade långa flaket och enkelhytten, helt omöjligt att köra 2WD på vintern, den blev så jävla lätt bak.
Bara fråga om du undrar nått, jag pillade som FN med den jag hade
Jag besiktade den i december förra året, besiktningsmannen körde fast på plan mark när han skulle ut ur hallen... bara att komma dit å lägga i 4WD ist så utan 4wd, bara skit
Jag besiktade den i december förra året, besiktningsmannen körde fast på plan mark när han skulle ut ur hallen... bara att komma dit å lägga i 4WD ist så utan 4wd, bara skit
hahaha bra första intryck, fan vad jobbigt!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
Och de där med låsningsfria bromsar.. njaaaa, definitvt inte riktig ABS. Min hade bak, dock är 99% också trasiga på de äldre årsmodellerna. Funkar bra utan Men visst, de släpper rätt bra vid pallnit