Tjena, hade lite problem med min evo 3, min kylare gick sönder och jag ville inte betala skjortan för en ny. Men vars jag än vände mig så fanns det inte folk som kunde något, tillslut hittade jag en beggad från bildelsbasen som fortfarande var i förpackning från en lancer 1.6 men jag tog alla mina mått på min kylare och bad dom också göra det och allt är nu löst
Men jag har fortfarande svårt med att hitta prylar till min bil, hade vilja ha större turbokit, soppa pump och lite mätare att hålla koll på bilen men hittar ingenting för är helt ny i branchen
sen hade jag även behövt en topp packning (hittar inte) Ventilhuspackning (hittar inte) pysventiler (hittar inte) öppen dump (hittar inte) så jag hade varit väldigt tacksam om ni kan länka lite sidor, spelar ingen roll vad för prylar men bara det finns till evo 3, även om jag inte behöver det nu så kan det ju vara bra sen
Och sen vill jag jättegärna hitta en sida där det finns kjolpaket, vita blinkers till evo 3 för Evon är så groteskt ful bakifrån!!! Tack på förhan mvh/ Emil