Jag har en fråga angående koppling och tryckplatta, va ska jag köra för koppling? Skulle helst villa köra 4-puckad, men 6-puckar funkar oxå..och tryckplatta, så hård som möjligt! Bilen behöver inte vara kör "vänlig" bara så de greppar och inte slirar så är jag nöjd! tacksam För alla tips och tankar!
Det vanligaste: M20 svänghjul + startmotor, Sachs 618 platta med 6P sinter Känner en som kör M30 svänghjul + modifierad m50 startmotor, Sachs 765 med 4P sinter. Fast det är inte körvänligt alls Jag hade nog körd med 618 platta
Det vanligaste: M20 svänghjul + startmotor, Sachs 618 platta med 6P sinter Känner en som kör M30 svänghjul + modifierad m50 startmotor, Sachs 765 med 4P sinter. Fast det är inte körvänligt alls Jag hade nog körd med 618 platta
okej tack men om jag inte byter sväng hjul då och bara svarar eller behåller de orginal gör det något?, då blire sachs 618 med 6,4 puckad som jag ska köra på alltså=)
kör m20 hjul och start,, svarva av svänghjulet och 6 puckad sinter med 618 platta.. kollar du inte på ppf eller? står ju allt du behöver veta om turbokonventera en m50 typ
kör m20 hjul och start,, svarva av svänghjulet och 6 puckad sinter med 618 platta.. kollar du inte på ppf eller? står ju allt du behöver veta om turbokonventera en m50 typ
Okej tack! Jo jag kollar där men lite jobbigt att man inte kan bli medlem där..verkar inte funka, så tröttnade lite på de..