Tjenare! Jag har köpt den kjolen som du la upp bild på, men den passade inte direkt på då fästet för draget är i vägen. Originalkjolen har en "lucka" utkapad så att draget går att ha ändå. Så jag har kapat ut i aero kjolen nu och ska försöka sätta på den nu igen. Kan återkomma med hur det blev.
Att montera bort dom är inte det roligaste och kräver en del förstöring. Grejjen är att dom sitter fastsmälta på insidan. Listen har långa plaststavar som är instuckna i varsitt hål och sedan har man smält plaststaven så det får en sarg som håller fast den i dörrsidan. För att få bort dom: 1.Bänd bort inre-dörrhandtagskåpan 2. skruva ur de två torx skruvarna i handtaget 3. bänd bort dörrsidan (typ 9 clips) 4. koppla loss alla kablar till dörrsidan och lyft bort den 5. Ta fram dremeln och ett plant frässtål och arbeta bort de smälta plastsargarna. 6. tryck ut listen.
Om du sedan kommer på ett bra sätt att få dit dom igen så lyssnar jag! Min temporära lösningen blev att fylla insidan av listen med det svarta klenet från dämpmatta som jag fick sätta i 4 lager för att nå fram till dörrsidan (listen är formad såhär l__l med hålrum i mitten)