2198
Sök

Besiktning

86 Inlägg
15 november 2011
Trådstartare
Hallå, min bil har besiktningstermin: 2011-08-01 - 2011-12-31
och senast godkända besiktning: 2010-11-30

Alltså godkänt sista november iår, eftersom besiktningsperioden är augusti-december, kan jag besikta den senast sista december ? eller måste jag besikta den innan november är slut?tongue

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 november 2011
Du måste besiktiga bilen senast sista dagen på besiktningsterminen.....

Du kan inte besiktiga bilen dan innan din besiktningstermin heller för att få den godkänd ett år, något att tänka på..

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

86 Inlägg
15 november 2011
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Du måste besiktiga bilen senast sista dagen på besiktningsterminen.....

Du kan inte besiktiga bilen dan innan din besiktningstermin heller för att få den godkänd ett år, något att tänka på..

Okej, även fast den var besiktad i november? så om jag besiktar den i dec då, då blir det 1.1 sen den besiktades? trodde de var max 1 år emellan,

Du kan inte besiktiga bilen dan innan din besiktningstermin heller för att få den godkänd ett år, något att tänka på.. ?

2 182 Inlägg
15 november 2011
Du kan besikta den när du vill under besiktningsperioden för att få den godkänd ett år till.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

6 170 Inlägg
15 november 2011
Du kan besiktiga den förste i åttonde ena året och sen den siste december året efter...

Det är från bes-termin till nästa bes-termin, inte exakt en viss tid.

Service är ett år emellan wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

86 Inlägg
15 november 2011
Trådstartare
så jag får alltså besikta den senast 31/12 även fast den var besiktad 30/11 året före?

6 170 Inlägg
15 november 2011
Två bokstäver:

J

Och

A

wink

1 319 Inlägg
15 november 2011
Firecat skrev:
så jag får alltså besikta den senast 31/12 även fast den var besiktad 30/11 året före?

besiktningstermin: 2011-08-01 - 2011-12-31

nånstans där emellan..

_----------'

86 Inlägg
15 november 2011
Trådstartare
När det kommer till besiktning och massa datum och terminer är jag helt blåst, tackar då vet jag wink

Sök