3466
Sök

Sjukskriven/Arbetslös

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
17 november 2011
Nu vill vi höra häst historien! Mördade du en köttbit med högaffeln eller?
Körde över en tjej med hjullastare?
Smiska till en häst?
Åt du hö? big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
17 november 2011
Trådstartare
Thunderbird88 skrev:
Nu vill vi höra häst historien! Mördade du en köttbit med högaffeln eller?
Körde över en tjej med hjullastare?
Smiska till en häst?
Åt du hö? big_smile

Hahahaha! Nej nej inget sådant... Sa ju att det skulle vara /ni (?) ville höra och jag inte direkt har något annat viktigt för mig... wink
Bor ca 3-4 mil ifrån min tjej och det tar ca 1,5 timmar att åka dit med buss (eftersom jag inte har någon bil för tillfället) Och det är väl inte jätteupphetsande att för det första sitta på en buss så länge och senare för att stå ute i snöstorm (läs: kyligt väder..)  och "kela" med en häst som luktar apa och kolla på när tjejen skuttar runt i en "manege" eller va det nu heter...
Och inte nog med det så måste jag sätta mig på den äckligt skumpiga bussen tillbaka hem direkt efter, eftersom hon har så mycket plugg att hon inte har tid att träffa mig (För jag stöör tydligen när jag försöker visa henne alla snygga bilar här på garaget) wink haha

Glömde ju såklart säga varför jag inte får följa med... yikes roll
För hon tycker synd om mig för att jag måste åka buss så långt osv... Men i själva verket spelar det ingen roll, har ju gott om tid på mig... tongue

Rolig historia? -NEJ...!
Senast redigerat av figge_stunter (17 november 2011)

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

-->*Persson*<--
287 Inlägg
18 november 2011
Haha den va faktiskt rolig, gillar ditt kritiska sätt att göra något tråkigt till en kul grej smile

"Drive It Like You Hate It"

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
18 november 2011
Trådstartare
haha tur att jag kan underhålla någon iaf! wink

Btw, gillar hur denna tråden har anpassats efter mina speciella lagar och regler som jag har satt upp för att ha något att göra, men det som är ännu roligare är väl att vi från att gå från föslag på sysselsättning under dagtid helt plötsligt hamnar på ett ämne som handlar om varför jag inte får åka till ett stall och hur jag tar mig till och från stallet... (Y) Får se vad nästa ämne blir... må det bli hur min födsel gick till eller möjligtvis vad jag gjorde sommaren -92!?
Who knows...? yikes haha

Ne men för att dra in lite mer allvar i det hela så pratade jag med en kompis/gammal klasskompis till mig som har fått jobb som brandsäkerhetschef nere i gbg's hamn och tjänade pfett med cash! Han gick alltså samma utbildning som mig (lastbilschaufför)... hade varit skönt om man kanske kunde få in en fot i "hamn-området" så att säga, för där är finns det som sagt mycket goa pengar att kamma hem för att inte alls slita ihjäl sig allt för mycket! (det enda han gör är att gå runt med ett protokoll och kolla efter möjliga brandrisker) så som jag har fattat det iaf...

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 581 Inlägg
18 november 2011
Själv spelar jag tv- spel och försöker renovera lägenheten den lilla stund jag orkar.  Varit sjukskriven oktober 2009 till februari 2011 sen fick jag inte vara sjukskriven och fick säga upp mig pga whiplash. Har en utbildning som kräver högskola som jag inte här betyg för och kan inte jobba med kroppen. Otroligt roligt när det enda jag kan tänka mig är elektriker eller polisufbildning. Inte så sugen på att skuldsätta mig för utbildning heller.

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
18 november 2011
Trådstartare
Fellow skrev:
Själv spelar jag tv- spel och försöker renovera lägenheten den lilla stund jag orkar.  Varit sjukskriven oktober 2009 till februari 2011 sen fick jag inte vara sjukskriven och fick säga upp mig pga whiplash. Har en utbildning som kräver högskola som jag inte här betyg för och kan inte jobba med kroppen. Otroligt roligt när det enda jag kan tänka mig är elektriker eller polisufbildning. Inte så sugen på att skuldsätta mig för utbildning heller.

Usch fyyfan, det där lät inge kul! hmm Jag har också whiplash fast en väldigt lätt sådan.. Har även förskjutning på 2 kotor i ryggen så jag förstår att det inte kan vara roligt! hmm Tv-spel har jag, men jag spelar aldrig då jag är en otroligt dålig förlorare... ;P Tycker det är bra att du ändå visar din envisa sida genom att renovera så gott du kan! Men ta det försiktigt så du inte sliter ut dig eller skadar din nacke mera... smile

Jag är också bara intresserad utav tunga jobb/utbildningar som jag tyvärr nog aldrig kan utföra... Men efter nogrant tänkande dom senaste nätterna så har jag kommit på att man kanske kunde hitta något jobb som handlar om sina intressen fast man utför dom inte själv... Jag gillar ju motocross, och därför kanske man skulle kunna jobba som säljare i någon cross/mc affär, eller eventuellt som mekaniker eller liknande!?
Då arbetsförmelingen har sagt att dom kan erbjuda det företaget som jag ska jobba på senare, en ersättning för dom moment som jag inte kan utföra... Tillexempel tunga lyft eller lyft över huvudet och liknande...

Kanske hade varit något för dig att fråga arbetsförmedlingen? smile

För tillfället underhåller jag mig själv genom att sitta och läsa här på garaget, och uppskattar all hjälp ni har kommit med! Så det tycker jag är kul att denna tråden iaf har fått denna uppmärksamhet! big_smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 581 Inlägg
19 november 2011
Näe whiplash är inget roligt och tyvärr inget man får hjälp med utav försäkringsbolag. Ett tips till alla som är med om en bilolycka och har MINSTA lilla värk efteråt sök hjälp. Tro inte att det går över. I värsta fall gör det inte det och söker du inte hjälp i tid anser dem att besvären uppkom för sent då du inte sökt hjälp för det.

Ja jag vill inte anpassa mitt liv efter värken och begränsa mig i min vardag utan jag gör sen får jag få ont. Inte undviker jag saker för att slippa värken. Envishet men man måste leva.

Har samma möjlighet och gjort praktik på Expert som säljare och det trivdes jag med verkligen! Men det gav tyvärr inget jobb för tillfället så nu är jag hemma igen. Inga tunga lyft osv får jag göra som du då men jag kan inte jobba med armar över bröst/axlar så elektriker är uteslutet. Kan inte jobba sittandes på huk. Kan inte jobba med att skruva ihop något litet för jag kan inte "titta neråt" med huvet utan att få värk. Kan inte sitta still för länge för då får jag ont i ryggen. Livet är underbart som 23 åring va!

Ungefär samma som mig. Lever på 9500 kr i månaden och har därmed inte råd med min största hobby, billjud. Att arbeta med billjud är dessutom krävande så sen blir man utslagen och sover några timmar om man skruvar 1 timme i bilen.

Men som sagt, ska försöka söka o få betald för gym med personlig tränare så jag kan börja bygga upp så mycket muskler som möjligt för att se om värken minskar men det är ju ett långttidsprojekt och inget som sker på 1 år.

Näe för mkt snyfthistorier. Man kunde haft det värre:) Man kunde ju ha dött i olyckan.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
19 november 2011
Fellow skrev:
Kan inte jobba med att skruva ihop något litet för jag kan inte "titta neråt" med huvet utan att få värk. Kan inte sitta still för länge för då får jag ont i ryggen. Livet är underbart som 23 åring va!

Gå till läkaren be om oxycodin. 160mg Oxycodin i kroppen så kan du jobba med bruten fot om man så vill, har man ändå smärta måste man nog prata med psykolog eller leta efter infektioner..

Jag har luxationer i axlar och jobbar som snickare så min axel hoppar ur nästan dagligen, jag har även klinisk depression, Biopolär sjukdom,panikångest och ständig smärta i ögonen pga av synskada.

Fattar inte att folk blir sjukskrivna så lätt, jag skulle inte tacka nej till något års sjukskrivning big_smile

1 581 Inlägg
19 november 2011
Dock anser jag ju att piller inte är lösningen:P
Senast redigerat av Fellow (19 november 2011)

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
Fellow skrev:
Näe whiplash är inget roligt och tyvärr inget man får hjälp med utav försäkringsbolag. Ett tips till alla som är med om en bilolycka och har MINSTA lilla värk efteråt sök hjälp. Tro inte att det går över. I värsta fall gör det inte det och söker du inte hjälp i tid anser dem att besvären uppkom för sent då du inte sökt hjälp för det.

Ja jag vill inte anpassa mitt liv efter värken och begränsa mig i min vardag utan jag gör sen får jag få ont. Inte undviker jag saker för att slippa värken. Envishet men man måste leva.

Har samma möjlighet och gjort praktik på Expert som säljare och det trivdes jag med verkligen! Men det gav tyvärr inget jobb för tillfället så nu är jag hemma igen. Inga tunga lyft osv får jag göra som du då men jag kan inte jobba med armar över bröst/axlar så elektriker är uteslutet. Kan inte jobba sittandes på huk. Kan inte jobba med att skruva ihop något litet för jag kan inte "titta neråt" med huvet utan att få värk. Kan inte sitta still för länge för då får jag ont i ryggen. Livet är underbart som 23 åring va!

Ungefär samma som mig. Lever på 9500 kr i månaden och har därmed inte råd med min största hobby, billjud. Att arbeta med billjud är dessutom krävande så sen blir man utslagen och sover några timmar om man skruvar 1 timme i bilen.

Men som sagt, ska försöka söka o få betald för gym med personlig tränare så jag kan börja bygga upp så mycket muskler som möjligt för att se om värken minskar men det är ju ett långttidsprojekt och inget som sker på 1 år.

Näe för mkt snyfthistorier. Man kunde haft det värre:) Man kunde ju ha dött i olyckan.

Ja så kan man tänka också! Men ibland är det skönt att få skriva av sig lite snyfthistorier.. smile
Men som du säger, det är tur man lever och klarat sig så bra som man har gjort! smile

Jag har ju inte fått någon rehab eller liknande sen min moppe crash där jag fick rygg och nackskadan...
Men jag har ju inte så stora problem med det längre då jag har massa andra skador som är värre...
Men det var ett gott råd till dom "nyblivet" skadade! smile

Nej jag förstår vad du menar! Får inte heller jobba med armar över axel-höjd, och kommer bara få som högst 30% muskelstyrka kvar sen när rehab är klar! Jag får inte heller jobba i varken sittande posetion för ryggen, inte sitta på huk för mitt knä (väntar på operation på det...) Min högerfot är det något konstigt med och har fortfarande kvar ett blåmärke sedan juni månad detta året när jag smälde i foten... yikes
Även min hälsena är lite halt sliten då jag skar av halva för några år sedan och känner fortfarande av den i vissta lägen! Men aja, nu ska inte jag sitta här och rabbla upp alla mina skador, men jag förstår exakt hur du menar! Och det är ju typiskt att man gillar dom omöjliga jobben! hmm Är själv bara 21, men fick dom flesta besvären vid 15-16 års åldern!

Får du dom pengarna utav försäkringskassan eller av något annat? Själv får jag cirkus 10000kr/mån av FK
Vilket jag klarar mig ganska bra på då jag bor hemma! Men med mycket räkningar och fula vanor som att äta ute på fina resturanger (pizzerior/mc donalds) och att festa lite väl mycket ibland så finns det inte mycket pengar över till mina intressen som är bilar och cross... hmm (får skylla mig själv jag vet! ;P)

Ja men det låter ju som en bra idé, har själv remiss kvar hos sjukgymnast, men jag tycker att remisserna är väldigt korta då man oftast måste ha mer träning än den korta tiden som man får...

Jag har ju inte fått någon rehab eller liknande sen min moppe crash där jag fick rygg och nackskadan...
Men jag har ju inte så stora problem med det längre då jag har massa andra skador som är värre...
Men det var ett gott råd till dom "nyblivet" skadade! smile
Senast redigerat av figge_stunter (19 november 2011)

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
Fellow skrev:
Kan inte jobba med att skruva ihop något litet för jag kan inte "titta neråt" med huvet utan att få värk. Kan inte sitta still för länge för då får jag ont i ryggen. Livet är underbart som 23 åring va!

Gå till läkaren be om oxycodin. 160mg Oxycodin i kroppen så kan du jobba med bruten fot om man så vill, har man ändå smärta måste man nog prata med psykolog eller leta efter infektioner..

Jag har luxationer i axlar och jobbar som snickare så min axel hoppar ur nästan dagligen, jag har även klinisk depression, Biopolär sjukdom,panikångest och ständig smärta i ögonen pga av synskada.

Fattar inte att folk blir sjukskrivna så lätt, jag skulle inte tacka nej till något års sjukskrivning big_smile

Tabletter är inte bra att ta! Då man kan bli beroende, vilket inte är speciellt kul!! Efter första axeloperationen tog jag väldigt mycket olika starka tabletter väldigt ofta.. Efter den bestämda tiden som jag skulle ta tabletterna var slut, kände jag av abstinens efter något... det var tabletterna jag hade blivit beroende av! Efter det tar jag mycket sällan värktabletter osv... Slutade ta mina morfintabletter 2 dagar efter operation denna gången! Så som du säger så löser verkligen inte tabletter allt! Och dessutom kan det vara farligt då man kanske inte känner av när kroppen säger ifrån och man kan ta skada av något!

Tråkigt med alla dina skador du har, men att din axel hoppar ur dagligen är inga konstigheter... även jag hade det så, men problemet var att min hoppade ur led såfort jag rörde axeln på fel sätt eller ryckte till lite med axeln... Så min hoppade i genomsnitt ur led ett 10-tal gånger under en vanlig hemmadag som jag bara låg i sängen och slappade! Sen så upplever alla olika ang luxationer beroende på vilken sorts skada man har i axeln!
Till en början hoppade min axel ur led någon/några gånger i månaden och jag kunde inte få tillbaka den själv, så fick åka in till akuten varje gång och fick massa muskelavslappnande och andra "lugnande" medel för att få tillbaka kulan på rätt plats... Då gjodre det något fruktansvärt ont! Medans under senare åren har den hoppat ur heela tiden, men det är väldigt lätt att ploppa tillbaka den, och dessutom nästan ingen smärta alls... Så alla har det olika!

Sen dom andra sjukdomarna kan jag inte svara för alls då jag inte har någon av dom själv. Men du ska veta att ha ont i ryggen dygnet runt, så fort man rör sig inte är speciellt kul! Vet inte om du haft ryggskott någon gång? Tänk den smärtan dygnet runt resten av livet... (Okej, nu har ju inte jag sån svår smärta, men finns säkert andra som har det så) Även andra skador/sjukdomar som alla har och är sjukskrivna för... Du kan vara glad att du fortfarande kan jobba och må bra (förhållandevis) för det finns dom som inte vill något hellre än att jobba istället för smärtan dom har och känslan av att bara sitta hemma hela dagarna utan att kunna göra något vettig... Du skriver att du gärna hade blivit sjukskriven 1 år. Kan bara svara på detta av mina egna erfarenheter, men det tror jag inte du vill... För det första så är det otroligt tråkigt, eftersom du bara sitter hemma med din värk och det är inte som att ha semester.. sen så är det väldigt mycket papper som ska fyllas i och skicka hit och dit med massa konstigheter som att vissa vill ha orginalpapper och andra vill inte ha det osv... och man brukar oftast få skicka papperna flera gånger eftersom dom tappas bort eller liknande.. (jag vet att det inte låter så troligt, men det har faktiskt hänt mig ett par gånger)
Den enda gången det va skönt att vara sjukskriven var första halvåret... då mina kompisar var hemma på dagarna eftersom dom inte hade fått jobb osv.. då man fortfarande kunde hitta på lättare aktiviteter som att kolla på film eller att bara sitta och tjöta!
Hoppas du förstår hur jag menar, och menar inte alls något illa mot dig för jag tycker det är bra att du fortfarande kan jobba och leva ett normalt liv trots dina besvär... Jag kan ju bara prata om mina egna erfarenheter, men tror inte jag är ensam om att ha det så som jag beskriver.

Btw, sorry för dubbelpost i min "egna" tråd... ;P
Senast redigerat av figge_stunter (19 november 2011)

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

8 883 Inlägg
19 november 2011
Ni som är sjukskrivna bör vara uppmärksamma på att när ni når den bortre gränsen så är det tyvärr bara socialbidrag som återsår om ni inte lyckas bli rehabiliterade och återgå till ett arbete.
Att det är handläggaren på FK som har det slutgilltiga beslutet om sjukskrivning/sjukersättning och inte läkarna är riktigt skrämmande.

Vill ni läsa mera i ämnet så finns Resurs och där kan ni läsa om hur det ser ut för långtidssjuka.
http://resurs.ning.com

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
Hamilton skrev:
Ni som är sjukskrivna bör vara uppmärksamma på att när ni når den bortre gränsen så är det tyvärr bara socialbidrag som återsår om ni inte lyckas bli rehabiliterade och återgå till ett arbete.
Att det är handläggaren på FK som har det slutgilltiga beslutet om sjukskrivning/sjukersättning och inte läkarna är riktigt skrämmande.

Vill ni läsa mera i ämnet så finns Resurs och där kan ni läsa om hur det ser ut för långtidssjuka.
http://resurs.ning.com

Mvh
Hamilton

Mycket bra information Hamilton! smile

Jag har själv varit i den fasen där FK vill utförsäkra mig, trots att jag var nyopererad andra gången på mycket kort tid (2 månader gick mellan första och andra operationen (vä + hö axlar) till att dom ville utförsäkra mig 2 månader efter sista operationen... vet inte om ni förstod ett dugg?
Min operation på högeraxeln hade misslyckats och hela högerarmen var helt obrukbar och fick gå med mitella från och till i ungefär ett år tills denna operationen!

Tycker också att det är heelt sjukt att Fk och framför allt att en Okompitent människa (vet troligtvis inget om de sjukskrivnas skador egentligen förutom det som står i sjukskrivningen, vilket allt för ofta brukar vara under all kritik) Jag tycker helt klart att det borde vara läkaren som borde få bestämma sjukskrivningens längd eftersom det är han/hon som bedömmer det psykiska/fysiska tillståndet på pasienten...

Hur jag löste det hela...: Fick hjälp av en bekant till mig som ringde min kontaktperson på FK och konfrokterade henne, fick tillslut reda på vad som behövdes för att jag skulle bli godkänd som sjukskriven igen, fixade dom sakerna hos både operationsläkare och hos min "vårdcentrals-läkare"...
Dessutom ringde min kontakt person på FK mig några gånger (ca 2ggr/veckan) För att fråga mig om jag kände någon förbättring... Tillslut tröttnade jag och skälde ut henne ordentligt eftersom hon hade fått alla jornaler och dessutom dubla kopior och diverse samtal med samtliga läkare och andra inblande där hon bla hade fått reda på att min axel var bruten och därmed obrukbar! När jag väl hade skällt på henne och frågat om hon va helt dum i h...det, så verkade det som att hon skämdes och hon bad om ursäkt.. end of story!

Så jag menar, det finns alltid chans att ändra på FK beslut! smile

Ursäkta om jag har gjort ovanligt många felstavningar eller har skrivit något som är oklart, är precis nyvaken, så kan vara därför! ;P

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Vw trimmare
2 995 Inlägg
19 november 2011
figge_stunter skrev:
Men du ska veta att ha ont i ryggen dygnet runt, så fort man rör sig inte är speciellt kul! Vet inte om du haft ryggskott någon gång? Tänk den smärtan dygnet runt resten av livet...

Tänk att varje dag vakna, att inte vilja gå ut, bara fundera på hur jag snabbast dör så fru & barn får livförsäringarna.

Det är min verklighet varje dag, psykisk smärta är ofta mångfallet värre än ren fysisk smärta, mina psykiska smärtor ger mig ledvärk, huvudvärk, tinitus och ständiga käkspänningar jag gnisslar så mycket tänder att hörntänderna går av, jag får skakningar och kan spy i flera timmar om jag vaknar dålig, jag får dessutom tvinga i mig och ta medicin för att orka äta. Utöver det sätter psykiska smärtan även igång hyponkondri.

Jag tar dagligen: Muskelavslappnande, SSRI prep, smärtstillande och lugnande för att orka ta mig till jobbet och leva en dag till.

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
figge_stunter skrev:
Men du ska veta att ha ont i ryggen dygnet runt, så fort man rör sig inte är speciellt kul! Vet inte om du haft ryggskott någon gång? Tänk den smärtan dygnet runt resten av livet...

Tänk att varje dag vakna, att inte vilja gå ut, bara fundera på hur jag snabbast dör så fru & barn får livförsäringarna.

Det är min verklighet varje dag, psykisk smärta är ofta mångfallet värre än ren fysisk smärta, mina psykiska smärtor ger mig ledvärk, huvudvärk, tinitus och ständiga käkspänningar jag gnisslar så mycket tänder att hörntänderna går av, jag får skakningar och kan spy i flera timmar om jag vaknar dålig, jag får dessutom tvinga i mig och ta medicin för att orka äta. Utöver det sätter psykiska smärtan även igång hyponkondri.

Jag tar dagligen: Muskelavslappnande, SSRI prep, smärtstillande och lugnande för att orka ta mig till jobbet och leva en dag till.

Men herregud, ta dig till en läkare och tala om alla besvär du har, så tror jag med all säkerhet att dom kommer sjukskriva dig och försöka hjälpa dig på bästa sätt? (jag antar att du varit hos läkare ett flertalet gånger, men förstår INTE hur du inte kan vara sjukskriven med alla dom besvär du beskriver... Låter inte hälsosamt att må som du gör! Så snälla, försök gå och prata med en läkare ang detta...

Tycker verkligen inte du ska gå runt och tänka på döden och om hur du ska snabbast dör... Tänk på att dina barn bara har 1 pappa, och det är du! Jag har själv levt utan pappa sedan jag var nästan 1 år, och det har medfört olika mindre "störningar" hos mig och dessutom att bli mobbad i skolan för att man inte har någon pappa osv, och jag antar att du inte vill göra dina barn något illa!?
Gå som sagt till läkaren eller en psykoterapeft/psykolog (eller vad det nu heter), tror det kan hjälpa dig väldigt mycket faktiskt!
Jag hoppas verkligen att du tar ditt förnuft till fånga, och försöker få ordning på detta!

Och som du skriver, självklart KAN psykisk smärta vara värre än fysisk smärta! Och jag anser att du har det värre en mig, och ändå är jag sjukskriven...

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Vw trimmare
2 995 Inlägg
19 november 2011
figge_stunter skrev:
MeloveGolf skrev:
figge_stunter skrev:

Men herregud, ta dig till en läkare och tala om alla besvär du har, så tror jag med all säkerhet att dom kommer sjukskriva dig och försöka hjälpa dig på bästa sätt? (jag antar att du varit hos läkare ett flertalet gånger, men förstår INTE hur du inte kan vara sjukskriven med alla dom besvär du beskriver... Låter inte hälsosamt att må som du gör! Så snälla, försök gå och prata med en läkare ang detta...

Alla mediciner är på recept så har varit hos läkare wink det jag säger vissa verkar få sjukskrivning lätt tongue

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
figge_stunter skrev:
MeloveGolf skrev:

Alla mediciner är på recept så har varit hos läkare wink det jag säger vissa verkar få sjukskrivning lätt tongue

Förstår inte hur du inte kan få sjukskrivning... :S

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Vw trimmare
2 995 Inlägg
19 november 2011
figge_stunter skrev:

inte bett om det iofs tongue

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
figge_stunter skrev:

Nej men du skulle ju iaf kunna be om deltids-sjukskrivning? För att bara gå hemma är inte heller kul, och du kan ju bevisligen jobba... smile

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Vw trimmare
2 995 Inlägg
19 november 2011
figge_stunter skrev:
MeloveGolf skrev:
figge_stunter skrev:

Nej men du skulle ju iaf kunna be om deltids-sjukskrivning? För att bara gå hemma är inte heller kul, och du kan ju bevisligen jobba... smile

Har familjen i thailand så deltidssjukskrivning vore katastrof för mig, jag kör järnet några månader istället wink

Sök