PerssonTheKung: jaha, tråkigt för dig!
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Men tur att du har en flickvän som underhåller dig!
![smile](img/smilies/smile.png)
Även min tjej har häst, men det brukar aldrig bli att jag får följa med dit längre... bla bla lååång och tråkig historia!
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Axelluxationer (axel ur led) Vilket har medfört att jag för ca 6 år sen bröt diverse ben/brosk i axeln samt att några ledband och massa annan skit hade gått sönder... Men först nu förra året fick jag operation, men den misslyckades!
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Så nu fick dom kapa av ett ben inne i axeln och använda den för att förstora ledskålen så att det tar längre tid för kulan att hoppa ur... Dom skar även av biscepsmuskel-senan och förflyttade den för att få bättre plats nu när ledskålen blivit större! Måste vara extra försiktig med axeln denna gången för att om den skulle hoppa ur led igen eller något annat skulle skadas i axeln så bryr dom sig inte om att operera MIN axel utan byter ut leden mot en i titan eller i plast, vilket jag inte tror är en speciellt rolig operation... ;P
Thunderbird88
Låter vettigt det du har sagt och borde nog göra som du har sagt... men det sämsta med att ha suttit hemma så länge är att man blir lat, hittar ursäkter för att inte göra vissa saker och får det då alltså aldrig gjort... Men ska verkligen försöka ta mig i kragen!
![smile](img/smilies/smile.png)
Ang kurser osv, kostar dom något och/eller är det något tex arbetsförmedlingen skulle kunna ställa upp med tro? Och inom vilka "gränser" tillåter isf AF att man tar en kurs som dom ska betala för? (alltså måste kursen vara relaterad på något vis med den utbildning man har eller liknande)
Funderar annars på att gå en fotokurs och eventuellt en retucheringskurs (photoshop)...
Finns det kurser för hjullastare med skopa som man kan få betalt eller något? För jag har behörighet för hjullastare med gafflar och tycker att skopan hade varit en fin komplitering! Och har även hört att hjullastar-förare är ett rätt soft jobb där man sitter mycket utan onödigt mycket slitande arbetsuppgifter?