Går lite trögt nu ska flytta om 1 månad så det packas å donas.
Men var hos svenskbilprovning idag på morgonen å fick 4 tvåor
1 usablinkers orangelampa vänster 2 usablinkers orangelampa höger 3 Sidoblinkers vitlampa vänster 4 Sidoblinkers vitlmapa höger
Inga svåra fel direkt kändes jävligt skönt avgasvärden kanon bra å likaså med broms.En styrled var lite sämre fick inte bra å veta men köper en ny ifall.
Va händer framåt nu då ja lite ide torka så alla råd å tips välkomnas
Det som skulle behövas mest är en ny lack men har inte riktigt dom pengarna för stunden
Fick en suprise idag när jag gick förbi bilen så var det en hyfsat stor vattenpöl under. Lyfter på huven å tryckkärlet är nästan tomt lite kvar i botten. Ser inte vart det har läckt å det läcker inte ett skit nu heller någon som har en gissning va det kan vara?
Har fått en del grejer idag från Vparts inga roliga saker direkt men jäkligt behövliga.Locket va ju så jävla fult så det blir till å lacka !
Har även fått bra snurr på bilen provkörde på 1.35 bar å fy fan va det flyttar på sig.Börjar bli sugen på H-profil stakar men har tusen andra grejer å göra först. skruvade även ner laddet igen till 1.2
Har fått en del grejer idag från Vparts inga roliga saker direkt men jäkligt behövliga.Locket va ju så jävla fult så det blir till å lacka !
Har även fått bra snurr på bilen provkörde på 1.35 bar å fy fan va det flyttar på sig.Börjar bli sugen på H-profil stakar men har tusen andra grejer å göra först. skruvade även ner laddet igen till 1.2
Är högt upp på kylet kan vara så att plasten är sprucken ska kolla närmre på fredag.Läcker bara i bland med typ om man har kört å trycket sjunker i kylet ..Jasså kanel ja det kan ju vara värt å prova på fredag om jag inte hittar något!
Är högt upp på kylet kan vara så att plasten är sprucken ska kolla närmre på fredag.Läcker bara i bland med typ om man har kört å trycket sjunker i kylet ..Jasså kanel ja det kan ju vara värt å prova på fredag om jag inte hittar något!
Glöm inte att tömma ur lite ur systemet och sedan i med kanelen i behållaren sen vatten så det försvinner ner i röret direkt:) o motorn igång självklart;)
Funkar jäkligt bra o så kan det lukta gott ibland;)