Jag bytte iallafall handbromsvajer och glödlampor till nummerskylten på min bil idag. Så nu är den klart att besiktigas Och på torsdag ska det eventuellt inhandlas en Audi av det värre slaget
Inte världens roligaste grejer idag men nu är den värsta rosten borta började slippa tyckte inte det såg så farligt ut vippsss så var det ett hål stor som en hand bara fram med svetsen
Hela den skärmen ska lackas om men idag blev det inte mer
Har inte hänt så mycket det sista med bilen men har handlat allt för lackering av fram å bak kjol å skärmar.
Ska även blåsa ny bottenfärg på min båt i helgen hade hoppats på bilen med men hinner nog aldrig båda
Fronten som jag har köpt finns nu på Avgjutning så om det är någon mer som vill köpa en sådan front så går snart det bara å höra av sig till mig så får man telefon nr till Krille' Jung's Plast & Design Eller skriv till imsa här på garaget han säljer även andra grejer till volvo bilar
Nej inte lackat än blev en hård midsommar så gick inte ut sängen igår (lördag) Ska ut å slippa lite idag men kommer inte hinna lacka något då vi ska på kalas som vanligt verenda jävla helg!
Bilen har inte rullat på två veckor nu har inga fram däck kvar alls köpt nya i mars typ. På fredag ska vianor skifta däcken åt mig å även göra en fyrhjulsinställning.
PÅ semestern hoppas jag att det blir riktigt mycket skruvat